Úvodní stránka > Ze zahraničí > Klaus neprošel!

Klaus neprošel!

26. července 2011 Napsat komentář Go to comments

Ano, je to tak, prezident Václav Klaus neprošel. Respektive neprošel  bezpečnostním rámem při své australské návštěvě.

O co tedy vlastně jde? Prezident Václav Klaus se při cestě po Austrálii odmítl podrobit bezpečnostní prohlídce v australském parlamentu v hlavním městě Canbeře. Pobouřilo ho, že i jako hlava státu musí projít bezpečnostním rámem. Takové jednání je podle Klause nemyslitelné.

Je to trochu škoda, protože tématem debaty měla být i totalitní megalež o globálním oteplování, kde Václav Klaus je jedním z mála lidí, kteří se veřejně nebojí říci svůj názor. Názor se kterým nejen souhlasím, ale souhlasil jsem i v době, kdy byl celkem nový (viz původní blog Od věci zde) a který se nakonec potvrzuje, byť zpracovaní oslíci hýkají.

Pro někoho situace normální, ale asi je okurková sezóna. (za 10 minut začne TV zpravodajství, tak jsem zvědav, jestli se nám také zmíní). Proto jsem našel celou řadu článků, ostatně zkuste například kliknout na články: zde, zde, zde a nebo zde. A nebo zkuste Google.

Proč se tomu věnuji také? Protože mě zarážejí příspěvky v diskuzích. To, že Václava Klause za jeho přístup kritizují přihlouplí blogeři typu exota Čecha z iDnes mě zase tak moc nepřakvapuje, ale ten dav ostatních ano. Podívejte se ostatně v uvedených odkazech do diskuzí.

Přemoudřelý tupý dav je rád, že si může alespoň plivnout, kdy na víc stejně nemá sílu a nebo odvahu. Ti, kteří ze sebe dělají chytré tvrdí, že pan prezident, pokud je na soukromé návštěvě, měl jako občan rámem projít. A já se táži proč.

Pokud by byla návštěva státní, tak je bezpečnostní rám opravdu hrubá urážka Václava Klause. A pokud byla soukromá? Tak je na jeho rozhodnutí zda projde a nebo neprojde. Já osobně, pokud se mi něco nelíbí, tak se tomu vyhnu. A jsem rád, že Václav Kalus předvedl co je to právo volby. Je to lekce pro ty, kteří křičí, nadávají a při tom by rámem se sklopenýma ušima prolezli. Protože kontrola je správná a oni prostě vlastní rozhodnutí provést neumí, nedokážou a jsou prostě jen tupé stádo.

Dobře jim tak.

Doplněno v 19:30 hod a nějaké drobné

Právě začaly Televizní noviny na TV Nova. Trefil jsem se, byla to v přehledu druhá zpráva.

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

