Úvodní stránka > Z domova > 1, 2, … 8, … 18, 19, Stop!

1, 2, … 8, … 18, 19, Stop!

22. července 2012 Napsat komentář Go to comments

Říká se, že cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly. V to, že nápady, které pochází z Bruselu jsou nějakými dobrými úmysly inspirovány snad věří už jen málokdo, možná ani ti, kteří je plodí.

Proto mě ani příliš nepřekvapilo, že se začíná rodit další nesmysl, který má opět tzv. bohulibý cíl, ve stylu „Kdyby to zachránilo jen jeden lidský, nejlépe pak dětský, život.

Tentokrát je cíl ambicióznější. Těch životů bude 1200 ročně a navíc se zabrání 36 000 dopravních nehod.

Že by nějaký kouzelný proutek? Ale ne, spíš další šikana řidičů. Úředníci v Bruselu se totiž domnívají, že je nutné kontrolovat technický stav vozidel a to preventivně a soustavně. Těmto pomatencům nestačí, že chtějí auta starší šesti let posílat na každoroční STK. Navíc hodlají požadovat, aby členské státy EU provedly ročně namátkové kontroly technického stavu alespoň u 5 % vozidel. Kupodivu o tomto výplodu chorých euromozků nebylo v médiích mnoho psáno. Většinu článků jsem našel přebraných z webu E15, kde tato informace proběhla.

Každý používá své soukromé vozidlo k tomu, aby se dopravil z bodu A do bodu B a nebo pro zábavu a nebo… Je to ostatně věc každého. Ten, kdo má všech pět pohromadě pak své vozidlo používá tak, aby se mu nic nestalo. To znamená, že se stará i o jeho technický stav tak, aby jednoduše jezdil normálně. Opravdu nevěřím tomu, že někdo sedá do auta s myšlenkou, jak si co nejlépe rozbít hubu.

Euroúředníci se ale domnívají něco jiného. Někdy si ostatně myslím, že již samotný fakt, že tam ti úředníci jsou a činí to co činí je snad i opravňuje k domněnce, že obyvatelé EU jsou nesvéprávná hovada.

Osobní automobilová (i motocyklová) doprava je jedním z posledních zachovaných prvků určité osobní svobody, kterou lidé mají. I ta je, jak je to jen možné, stěžována a omezována. Ať již jde o fízlovací kamery na dálnicích, připravované práskací jednotky, které mají zachraňovat životy při haváriích, skryté zdaňování individuální dopravy formou nesmyslných ročních STK, možného zpoplatňování i nedálničních silničních tras a podobně. Nyní si tedy ještě přidáme pravidelné buzerování dopraváky.

Ve výše odkazovaném článku spočítali, že připravovaná debilita při vztažení na ČR znamená, že z celkového počtu registrovaných vozidel, kterých je v tuzemsku 6,4 miliónu je třeba ročně provést 320 000 kontrol a tak tedy zastavit každé dvacáté vozidlo.

Když jsem v souvislosti s novinářským výpočtem hledal, kolik je vlastně v ČR dopravních policistů, nalezl jsem jen údaje k 1. 1. 2008, podle kterých by jich mělo být 3 515. Možná někdo ze čtenářů nalezne přesnější údaje. Pokud odhadnu, že 10 % tloustne v kanceláři, tak do terénu by mohlo vyrazit tak 3 200 dopraváků a vytvořit 1 600 dvoučlenných hlídek (Nemají být tříčlenné? Jeden umí číst, druhý psát a třetí hlídá tu partu inteligentů…). Každá taková hlídka by tak mohla provést ročně 200 buzer – kontrol. Není to hezké?

Výsledek ale bude asi jiný. Především se dozvíme, že je policistů málo a je třeba navýšit jejich počet (rozuměj, ještě více to tu zafízlovat). A celý tento paskvil přinese i další roztěkanost řidičů. Už nebudou jen sledovat ručičku tachometru, aby nedejbože nepřekročila povolenou rychlost. Začnou odpočítávat počet vozidel mezi svým a někde postavenou hlídkou. To bude nádhera.

EU tak opět vymyslela další tupost. A opět pod rouškou ochrany zdraví a života. Utkvělá domněnka, že jsou lidé nesvéprávní je sice poměrně často potvrzována celou řadou tupců kolem nás, ale ne každý je takový.

Přestože naleznete na tento další paskvil i názory typu: „Na místě zjistí, že má propadlou STK a vykoná potřebné kroky k nápravě. To by mělo stačit. Zkus se projít v Praze po nějaké ulici a schválně se podívej kolik ze zaparkovaných aut má platnou STK. Až budeš mít krásné auto a zezadu do tebe narazí něco, co nemá v pořádku brzdy/pneu a zničí ti celý zadek, budeš o tom uvažovat jinak.“ (originál zde, druhý komentář v pořadí) tak pevně věřím, že se nepřetaví do praxe.

Snad si opravdu začne policie stěžovat, že nemá lidi a nedostane další peníze. Snad někdo konečně dostane rozum. A snad nejsem v této víře jen někdo jako rytíř z La Manchy když vidí větrný mlýn.

Reklamy
  1. 10. prosince 2012 (1.45)

    Přemýšlím o tom, že když bude tedy někdo mít auto šest let staré a vyjede jako kdysi Hanzelka a Zikmund do světa (ti měli ale auto zcela nové a v Alexandrii měnili kus za nový kus , když měli nehodu cestou přes Lybii) , tak byli na cestě asi tři roky a za tu dobu by vlastně ,jsa v mezinárodním silničním provozu , tak se řídí technická stránka vozidla dle Vídeňské úmluvy z 1968 dle předpisů signatářského státu a tím pádem by již v třetině cesty měli prošlou technickou. Ale asi by s případně absolvovanou technickou realizovanou třeba v Mosambiku neuspěli , asi by , ikdyby jim ji černoši realizovali, proč ne , tak by nicméně neměla onu platnost ve smyslu Vídeňské úmluvy .
    Takže tím je zajištěno, že již nelze s autem starším 6 let vyjet třeba na 3 – 5 let do světa . A je nesmysl, aby se člověk „na skok“ vracel absolvovat technickou .

    Jinak pokud například člověk bude mít právě čerstvě stk (na 6+ letém autě) , bude půl roku jezdit a pak nechá auto na zahradě a odjede třeba na dva roky do zahraničí a pak po návratu z ciziny se dostaví na STk, tak sice pravda, nepůkde tam po roce, ale až po dokonce třech letech , avšak není žádná povinnost, vlastnit vozidlo a současně , když člověk bude mít třeba práci ve Střední Americe, se v poločase imbecilně vracet pro jalovou STK a pak zase za velké peníze odjet a nechat auto s platnou stk na zahradě . Ale již se žádnému idiotismu od těchto eurodementů nedivím .

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: