Úvodní stránka > Různé > Ranní postřeh

Ranní postřeh

10. prosince 2012 Napsat komentář Go to comments

ovceNejsem příznivcem blogů, kam jejich autor píše svůj denní přehled. Nějak se mi nechce psát o tom, že jsem ráno přišel do obchodu, koupil dva rohlíky, deset deka salámu a jedny prezervativy. Co kdyby si to přečetla ta paní co s ní bydlím a začala počítat, že.

Tentokrát udělám výjimku.

Ráno jsem šel do obchodu koupit si nějakou svačinu a také kávu, která došla. Cestou jsem se zapovídal se známým trafikantem.

V obchodě, je to nejmenovaný řetězec samoobsluh, jsou pokladny a průchod do nákupní zóny. Znáte to asi sami, obchody jsou si všude dost podobné.

Vstup mezi regály je opatřen jakýmsi turniketem, který se otevírá, pokud fotobuňka zaznamená příchozího.

Dnes se turniket neotevíral. Místo toho u něj klečel údržbář a lidem říkal, ať projdou mezi pokladnami.

Tolik bezradných a překvapených obličejů jsem již dlouho pohromadě neviděl.

A dál? To je vše. Kdo pochopil tak ví. A kdo nepochopil? Jako bych viděl ten bezradný pohled…

Rubriky:Různé Tagy:,
  1. 10. prosince 2012 (21.47)

    Njn. Jakmile si na něco navykneme, není cesty zpět. Na druhou stranu – nešklebím se jen zlomyslně – v práci chodím skrze turniket „na kartičku“. Doma máme čip na bezpečnostní kód. Už se mi několikrát povedlo dobývat se do svého bydliště na kartičku ze zaměstnání. 🙂

  2. 17. prosince 2012 (16.39)

    Béééé!!! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

