Úvodní stránka > Ze zahraničí > Ježibaby vpřed!

Ježibaby vpřed!

22. prosince 2012 Napsat komentář Go to comments

Upozornění: Článek obsahuje vtípek, který může někoho pobouřit a může být považován za vysoce nekorektní a špatný. Pokud jím budete pobouřeni, je mi to srdečně jedno a jde o váš problém. Číst to nemusíte.

Musím s potěšením konstatovat, že včera avizovaný konec světa neproběhl. Alespoň ne podle předkládaných scénářů. Co však poměrně aktivně probíhá je konec rozumu.

Není to poprvé, kdy upozorňuji na novodobé pomatence v rouše sociálních inženýrů. Co je bez pochybností je to, že jsou nebezpeční. Ale co je možná ještě důležitější je to, že někteří jsou podle všeho nebezpečnější než se zdá.

Několikrát jsem na tomto blogu psal o aktivitách (bohužel úspěšných) potrhlé eurokomisařky Redingové (zde a zde), o ještě více úchylných aktivitách ve světě hraček pro děti (zde) a nedávno jsem zaznamenal další nenormálnost.

V souvislosti s výrazem normálnost a nenormálnost uznávám, že jde o pojem vysoce subjektivní. Pohlížím tedy na tuto kategorii ze svého pohledu heterosexuálního bílého muže středního věku, což je, uznávám, v některých kruzích negativní hodnocení. Přesto jsem, domnívám se, poměrně tolerantní a pokud nebudete například pedofil, který učí mé dítě, tak mi příliš vadit nebude skoro nikdo (byť se říká, že pedofil je dobrý učitel, protože má děti opravdu rád; vtípek).

Ale zpět k zaznamenané nenormálnosti. Německá ministryně pro rodinu Kristina Schröderová prohlásila, že slovo Bůh by nemělo být mužského rodu, protože to není genderově vyvážené. Stejně tak tato „politička“ prohlašuje, že celá řada pohádek pro děti je sexistická a nebo rasistická. Navíc otevřeně přiznává, že při vyprávění pohádek svým vlastním dětem jejich znění „upravuje“ tak aby nebylo, jak výše uvádím, rasistické a nebo sexistické.

Jednání paní ministryně mě upřímně děsí. A možná víc než kroky eurokomisařky Redingové.

Pomatená nařízení a předpisy pro firmy, které pochází z EU a nebo třeba i od našich poslanců dokáže chytře vedená firma obejít ve smyslu přísloví, které hovoří o tom, že vlk se nažere a koza zůstane celá. Na tom nevidím nic špatného. Zcestná nařízení se nemají dodržovat a pokud se nalezne možnost je obejít, učiňme tak.

Co ale provést s ministryní Schröderovou? Je sice hezké, že jde o ministryni jiného státu. Je hezké i to, že jí kritizují a jejími názory jsou pobouřeni i její straničtí kolegové.

Já se ale děsím toho, že v uvedeném pomateném duchu vychovává své děti. A protože zajisté není sama tak nám asi pomalu začíná vyrůstat generace, ve které budou zastoupeni i zastánci názorů Schröderové. Bohužel díky tomu, že vyrostou v pomateném prostředí bez tradičních postojů, nepochopí zhoubnost názorů, které jim budou vštěpovány od dětství.

A o to více možná budou překvapeni, až například Schröderové děti v poměrně dost turecky obohaceném Německu budou chtít nějakého turka přesvědčit o tom, že Alláh by měl být Alláhyní. Je dost dobře možné, že to bude jejich poslední překvapení.

Píši, že jsem tolerantní. Upřímně mi je jedno, co Schröderová učí své děti. Je to její věc. Ale tato její volba končí na prahu jejího domu a nemá právo jí vynášet. A když, tak jen do svého světa, kde je paní Bůhová a ježibaby děti nežerou.

U nás doma je i přes mojí ateistickou výchovu Bůh chlap a ježibaba pěkná svině, co by nejraději zdlábla Jeníčka i Mařenku.

Úvodní snímek německé ministryně pro rodinu Kristiny Schröderové – ČTK.

Reklamy
  1. 22. prosince 2012 (19.11)

    Na jednu stranu je podobná snaha děsivá, ale uklidním tě – jakkoliv bych nechtěla být mládě v rodině madame Schröder, je velká pravděpodobnost, že její děti i tuhle úchylku přežijí jakž takž ve zdraví a v dospělosti budou na svou pomatenou matku hledět s útrpností, soucitem… a patrně i trochou hořkosti za kus zkaženého, pokřiveného dětství. Děti jsou dost trvanlivý materiál, přežijí výchovu alkoholiků, bezdomovců i jiných, daleko fikanějších (navenek velmi milých, doma tyranských) jedinců. Jedinou podmínkou je, aby měly srovnání. To znamená, aby – když už doma je to na hlavu – aspoň okolní společnost fungovala jakž takž normálně. A v tom bude ten problém… Kdyby tuhle teorii hlásala nějaká neurotická učitelka z Horních Kotěhůlek, nemáme se čeho bát. Tohle už z dlouhodobého hlediska smrdí průšvihem. Na druhou stranu – to zbraně hromadného ničení taky.

    • 22. prosince 2012 (19.54)

      Tak a je to. Jsi nekorektní.
      Tvrdit dnes, že děti jsou trvanlivým materiálem… Sakra neetické a určitě to zavání minimálně týráním, ne-li zneužíváním.

      Jinak ale souhlasím. Až na to, že problém ZHN má v sobě určitým způsobem zabudovanou brzdu v podobě pudu sebezáchovy. I ten nejzelenější mozek si umí dobře spočítat, co to umí. Na druhou stranu sociální inženýři vidí, že jejich snahy přímo nezabíjejí a v tom prázdnu, které se odehrává v jejich hlavách, jsou přesvědčeni, že páchají dobro, že to lidé potřebují.
      Někdy si říkám, oč lepší jsou komunisti, kteří na rovinu předestřou svojí vizi, ve které je jimi páchané dobro položeno do kontrastu jimi zakrouceného krku.
      Pakáž je to ale stejná.

      • 22. prosince 2012 (20.41)

        To tvrzení bylo ale myšleno spíš jako vyjádření naděje v dnešním beznadějném světě… a taky jistá osobní zkušenost. A k páchání dobra – jo, to je přesné. Sociální inženýři totiž nutí své dobročinné projekty i těm, kdo je obratem v pudu sebezáchovy vyzvrátí. Něco ve smyslu – donutím vás být šťastný podle svýho konceptu, i kdybych vás měl umluvit k smrti…

      • 22. prosince 2012 (21.23)

        Tvrzení o nekorektnosti bylo míněno jako vtip.

      • 22. prosince 2012 (21.32)

        Tak to pak jo 🙂

      • 23. prosince 2012 (12.13)

        Myslím, že ne – ža na svoji matku budou hledět s útrpností. Maminka je prostě maminka a jestli čte pohádky, tak je všechno v pořádku. Nepochybuju, že se o své děti stará tak, jak potřebují a že ji milují a milovat budou do smrti (mimo puberty).
        Bohužel to ovlivní jejich životní názory – od mala budou uměle, ne přirozeně, korektní, a budou vědět, že jediné Bůh je to, stejně jako muslimové od mala vědí, že jediný to je Alláh. Když To Bůh dá, tak nás před tím ochrání a nestanou se z nich úředníci EU nebo politici, kteří by nadále mohli ovlivňovat naše životy. Bohužel To Bůh je už asi tak nasrané, že na Evropu kašle, a zrovna tyhle protekční euroděti mají kariéru předem danou – po vystudování Evropských Hospodářských Studií na některé ze skvělých a drahých euroškol a po stáži v EU rovnou do některé z doživotnch funkcí. Fakt mne tenhto způsob výchovy DĚSÍ.

  2. 23. prosince 2012 (12.04)

    Máme doma Cikánské pohádky a od narození syna se těším, až mu je budu číst. Doufám, že to nebude ilegální, až jim bude rozumět. Nebo mám pro jistotu číst „romský baron“ a „odklinil slepici“? Začíná mi to zavánět. Vypadá to, že moje knížka už jinak, než v samizdatu nevyjde a budeme se scházet v tajných bytech, kde našim dětem budeme předčítat.

    • 23. prosince 2012 (14.40)

      Třeba jednou budou pohádky jiné. Kdo ví. Ostatně ještě na původním blogu Od věci jsem psal že http://wp.me/pan0W-1r

      • 23. prosince 2012 (16.53)

        Budou určitě I JINÉ, ale pohádky, které vycházejí z kořenů a tradic nějaké kulturní skupiny (národa), jsou jedinečné a nezaniknou dřív, než sama skupina/národ. Třeba O Ječmínkovi, Němcové sebrané pohádky… A Ezopovy bajky tady s námi, zápaďáky, taky asi budou forever.

      • 23. prosince 2012 (18.26)

        Ano, určitě budou. Jen aby nebyly, jak trefně poznamenáváte, vydávány formou samizdatu.

    • 31. prosince 2012 (13.36)

      Tedy – zrovna nedávno jsem lehce uklízela knihovnu a při pohledu na Cikánské pohádky jsem taky přemýšlela, jak s nimi naložím, až je budu jednou číst vnoučatům…

      • 31. prosince 2012 (13.41)

        Vzhledem k tomu, v jakém duchu (jen zaujatě předpokládám) bude vychovávat potomky tvůj potomek, jim je prostě přečteš a necháš je, ať si s nima naloží sami ve svojich hlavičkách podle svého rozumu. Si myslím já a krtek.

      • 31. prosince 2012 (13.43)

        Smekám před krtkovou autoritou a podvolím se…

      • 31. prosince 2012 (13.49)

        No, jen aby ty Cikánské pohádky vydržely. Když je už kritizován i cikánský řízek… (viz http://wp.me/p1IMtg-cJ )

      • 31. prosince 2012 (14.31)

        Vydrží každému to, co kdo bude chtít. U nás v rodině určitě Cikánské pohádky budou stále cikánské pohádky, cikánská roštěná taky, černochy snad nežerem.
        Mně je celkem jedno, co si o tom myslí EU, do domova ani do hlavy mi nevleze a kdo nebude chtít, tak tomu taky ne. Češi jsou zvyklí všechno přehánět, vidět černobíle, buď tak-anobo tak; asi kvůli komunismu, za vším vidí nějakou snahu o osobní omezení – ne, není to tak. Je to omezení veřejného života. Do rodin, do domácností nemůžou a nikdy moc nebudou. Žádní špioni a StBáci. Feministky se snaží o ovlivnění rodinného života od války a prostě jim to nejde a nepůjde, ani když jim EU bude sypat dvojnásobek miliard, co teď. Nikdy se jim to nepovede, tradice jsou zakořeněné.
        Co se týká ochrany menšin na veřejnosti – to je v pořádku (ale stejně jim to taky moc nejde).
        Dokud lidi nepochopí osobní ochranu podle Listiny práv a svobod, kde je vyjádřena jednoduše, srozumitelně a geniálně, všechna ostatní opatření budou k ničemu. Bohužel lidi raději čtou články v bulváru MFD, iDnes, Lihových novinách atc., místo aby zapojili vlastní mozek, přečetli si třeba právě LPS a Eúředníci téhle situce – nevzdělaného lidu – pak lehce a rádi zneužijí. Každý nový debilní předpis = šance na nový úřad a doživotní zaměstnání pro celou rodinu. A lidi zase rádi nadávají v hospodě, na internetu…to je tak snadné, tomu přece každý rozumí a nikdo nemlže nesouhlait s tím, že přejmenování pomazánkového másla je blbost, nich wahr?
        Přeji všem do nového roku hodně vlastních názorů, založených na objektivitě a kritickém myšlení, rezistenci proti bulváru a EU pikačovinám a hodně spokojený rodinný život, protože to je přesně to prostředí, kde zdravé názory vznikají, upevňují se s dědí se na další generace.

  3. 23. prosince 2012 (12.44)

    Když jsem o tomto slyšel, docela ve mě propuklo zděšení. Jak může dospělý člověk, který je notabene na vysokém postu říkat a hlavně myslet takovéto bláboly vážně. Určité věci už zacházejí hodně daleko a může to vést (Váš příspěvek o Alláhovi – Turci) k malé, ale i větší katastrofě.

  4. 23. prosince 2012 (14.15)

    Myslím, že Alláha se to netýká, protože jde už o konkrétního jedince a jeho vlastní jméno – jde o obecné slovo „bůh“, které by mělo být bezpohlavní. Protože „bůh“ může být třeba i bohyně nebo něco, co ani pohlaví/osobu nemá (myšlenka). Celkem proti tomuhle konkrétně ani nic nemám, má to logiku a jsem zastáncem škály, ne bipolarity pohlaví. Btw. konkrétně v Německu by šlo jen o tvar členu a to by bylo asi většině Turků egal.
    Nebezpečné mi na tom přijde to, že si lidi, kteří mají moc, jen-tak lážo-bážo usmyslí, že teď je jejich osobní názor správný, a bez ohledu na ostatní okolnosti začnou měnit obecně zažité zvyklosti a jen díky tomu, že mají moc někoho (mocného) politicky vydírat a pozornost nesoudných médií, se jim to může povést. Stojí vůbec cikáni o to, aby se zakázal jejich výskyt v literatuře? Vždyť to pomáhá porozumět jim jako kulturní skupině, pochopit je a navázat s nimi kontakt – jak jinak je poznáme? Tím, že je přinutíme aby komunikovali v našich zvyklostech a souvislostech? To asi těžko – začnou mluvit česky, ale myslet a jednat budou pořád cikánsky, a my nebudeme vědět proč (to by nám mohlo být jedno), ale hlavně se nám dostane neočekávaných a nepochopitelných akcí. Stejně tak s tím Bohem – proč si to neprosazuje sám? Bůh jistě není slabý, ať už ho chápeme jako osobu, moc, ideologii nebo ideu, aby potřeboval ochranu nějaké střelené báby. Jestli je – tak se teď asi popadá smíchy za břicho!
    Nebezpečné mi tedy přijde to, že si nějaké „to“, které se v podstatě náhodou stalo nějakým europlkalem s všemocným tlačítkem, si najednou v hospodě uvědomí, že by bylo vlastně genderově správné, aby muži neměli koule, když ženy nemají…nebo že blond děti diskriminují ty tmavovalasé a mělo by se jim tedy říkat, že vlastně nejsou blond, ale světlí černoši…a to už tady bylo. A taky za to mohl jeden s všemocným tlačítkem.
    Věřím, že celé evropské genderové hnutí (tím myslím jeho podporu a financování) je výměna za podporu nějakým letadlům pro NATO nebo odhlasováním správného názvu pro sýr jen a jen pro jedinou zemi.

  5. 31. prosince 2012 (15.08)

    Canan Pamuk :

    Vydrží každému to, co kdo bude chtít. U nás v rodině určitě Cikánské pohádky budou stále cikánské pohádky, cikánská roštěná taky, černochy snad nežerem.
    Mně je celkem jedno, co si o tom myslí EU, do domova ani do hlavy mi nevleze a kdo nebude chtít, tak tomu taky ne. …

    Máte pravdu. Jednoduše máte pravdu. Jenže pravdu máte i v tom, že lidi jsou opravdu líní si přečíst LZPS. A nejen to, jsou totiž líní i myslet. A za svá práva se brát.

    Problém je v tom, že unie a spol se chce nacpat i do těch hlav. A protože to nejde, tak alespoň do těch rodin. Povinnou výchovou k multikulturalismu, k tzv. evropanství například.
    Jenže unie chce jít ještě dál. Již v roce 2001 se měli lidé zaleknout (viz http://bit.ly/iH3MIe ).

    Jeden z hrdinů filmu Demolition Man říká, že chce jíst tučné maso, mít sex a volbu vzít si na sebe co chce (parafrázuji bez nároku na přesnost).
    Právo na volbu je právo každého člověka.

    Píšete, že u Vás doma budou cikánské pohádky stále cikánskými pohádkami. Já chci aby tomu tak bylo i za Vašimi dveřmi.

    • 31. prosince 2012 (15.17)

      Petr :

      Canan Pamuk :
      Vydrží každému to, co kdo bude chtít. U nás v rodině určitě Cikánské pohádky budou stále cikánské pohádky, cikánská roštěná taky, černochy snad nežerem.
      Mně je celkem jedno, co si o tom myslí EU, do domova ani do hlavy mi nevleze a kdo nebude chtít, tak tomu taky ne. …

      Máte pravdu. Jednoduše máte pravdu. Jenže pravdu máte i v tom, že lidi jsou opravdu líní si přečíst LZPS. A nejen to, jsou totiž líní i myslet. A za svá práva se brát.
      Problém je v tom, že unie a spol se chce nacpat i do těch hlav. A protože to nejde, tak alespoň do těch rodin. Povinnou výchovou k multikulturalismu, k tzv. evropanství například.
      Jenže unie chce jít ještě dál. Již v roce 2001 se měli lidé zaleknout (viz http://bit.ly/iH3MIe ).
      Jeden z hrdinů filmu Demolition Man říká, že chce jíst tučné maso, mít sex a volbu vzít si na sebe co chce (parafrázuji bez nároku na přesnost).
      Právo na volbu je právo každého člověka.
      Píšete, že u Vás doma budou cikánské pohádky stále cikánskými pohádkami. Já chci aby tomu tak bylo i za Vašimi dveřmi.

      No a zalekli se? Nezalekli. Tak o co de.

      O Cikánské pohádky nebo proti nim ať si bojují Cikáni, nemám jediný důvod je chránit, obhajovat, prosazovat; prioritou jsou moje vlastní menšiny, ty si ochraňuju dostatečně a tam by měl každý začít.
      Jestli to tak Cikáni chtějí, ať si to obhajují. Jejich právo.

      • 31. prosince 2012 (15.28)

        Nezalekli, pravda. Ale možná slyším trávu růst.

        Já s Vámi souhlasím, ne, že ne. Jenže problém není ve Vás, Vy uvažujete rozumně a racionálně. A právě i kvůli lidem jako Vy nechci, aby jim někdo začal diktovat něco o čem je přesvědčen, že je to pro jejich dobro.

      • 31. prosince 2012 (16.21)

        Kašlete na ně, stejně vděk nesklidíte – soustředte se na svoje blízké. Já vám rozumím, jde vám o životní prostředí přijatelné pro všechny (teď nemám na mysli ekologii). Ale postupem času jsem poté, co jsem prošla lítými bitvami s okolím i úřady jsem došla k poznání, že nemá cenu přesvědčovat cizí, jste pro ne nedůvěryhodný, bitva vede jen k oboustranné deziluzi a v podstatě se jen obě strany ujistí, že jejich názor je ten PRAVÝ. Má cenu boj s úřady, ten má velkou cenu – a získat co nejvíc lidí ze svého okolí na svoji stranu. A oni další a další…taková zákopová válka, ostatně zrovna my Češi to umíme, tradice disentu žije. Dnes je to o to jednodušší, že nehrozí restrikce za vyslovení názoru (pozor! ne urážky! to si lidi často pletou, asi i hodně úmyslně). A druhá linie – moje děti, moje široká rodina – to jsou ti nejlepší vojáci!!

        PS: vaše osvěta je velmi užitečná, jen možná trochu militantní. Možná, že kdybyste na to šel jemnější, manipulativnější formou, víc lidí by se neježilo už při čtení – oni pak na konci vůbec nechtějí poslouchat žádné vysvětlování…

        Přeji Vám krásný nový rok, ať vám vydrží zapálení a ať najdete správné zbraně. Já odcházím vybojovat svoji každoroční bitvu s kopcem, který tady stál dávno před EU a bude stát ještě dávno po EU. Nepíšu ani SNAD, tím jsem si zcela jista, že Petřín EU přežije.
        Hezký večer.

  6. 31. prosince 2012 (16.55)

    Díky. (nevím, kam to do vlákna přesně WP vloží, míněno pro Canan Pamuk)

    O militantnosti některých článků vím. Je to úmysl. Pobouřit, naštvat. Zdlouhavé teoretické články jsou možná dobré. Ale jen pro toho, kdo ví co čte. A nebo ví, co hledat. Pokud někoho článek pobouří, je to dobře. Možná se pak nad věcí zamyslí i ten, kdo by jinak x-stránkový plagiát nečetl a nebo nedokázal ani zpracovat v hlavě.

    I Vám přeji krásný Nový rok. Byť na žádné kopce nepolezu. Ostatně mé tváře jsou ošlehány spíše větry kavárenských ventilátorů…

  1. 13. února 2013 (19.52)

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: