Úvodní stránka > Různé > Keynes vs Hayek

Keynes vs Hayek

youtubeLogoKdo by neznal rozdíly mezi oběma osobami, jmenovanými v nadpisu. Nebo se pletu?

No je mi to celkem jedno, kdo je nezná, jistě si je nalezne například na Wikipedii a nebo někde jinde. Nechci se o nich nijak rozepisovat. Ale trochu odlehčení nikdy neuškodí.

Po delší době jsem našel video, které mě natolik zaujalo, že jsem se rozhodl ho přidat. Po prvním takovém nápadu, kterým bylo video v článku Na foukací piáno, na plechovej bubínek… a po druhém, které bylo mojí částečnou tvorbou, v příspěvku Život je hledání jsem se rozhodl přidat zajímavý pohled na názory obou ekonomů v nadpisu.

Myslím, že zaujme i neekonomy (české titulky jsou součástí videa) a zřeba i někomu ukáže cestu v myšlení. Třeba…

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

