Úvodní stránka > Různé > Gumídci

Gumídci

obrazky-gumidci-3Tak mě napadlo, že už v televizi dlouho nevysílali Gumídky. Já vím, možná to zní infantilně, ale prostě mě to tak napadlo.

Wikipedie o Gumídcích mimo jiné uvádí, že

Hlavním nepřítelem gumídků je kníže Ignor, který žije v Lotrónsku na hradě Lotrník společně s obry tupouny, ke kterým patří i malý tupoun Stoupa, hlavní poskok Ignora.

zdroj

A teď si jen tak pro zábavu představte, že Ignor nemá bradku ale jen knír a Stoupa nosí brýle.

Ale já nic neřek´…

Ilustrační snímek přebrán z webu Pohádkář.cz

Rubriky:Různé Tagy:
  1. 16. ledna 2013 (19.24)

    No fakt! Geniální podoba… (ale já nic nepsala…)

  1. 28. ledna 2013 (12.25)

Zanechat Odpověď

