Úvodní stránka > Různé > Téměř rok poté

Téměř rok poté

man3Když jsem téměř před rokem zveřejnil tři články na téma internetové bubliny Wazzub (zde, zde a zde) tvrdil jsem, že je to podle mého názoru značně neprůhledný projekt, který má za cíl maximálně tak vydělat na cizí blbosti.

Články způsobily poměrně velkou pozornost a krom celé řady souhlasných reakcí jsem se setkal přirozeně i s reakcemi negativními. Byl jsem nazván hnidopichem, v soukromé korespondenci i ničitelem snů jiných lidí a podobně.

Na několika diskuzních fórech pak byly mé články na téma Wazzub uváděny dokonce jako příklad placené propagandy Google, který se bojí odlivu peněz inzerentů.

Po roce, tedy téměř po roce, tak nyní dávám možnost těm, kteří mi buď v soukromých zprávách a nebo na zmíněných diskuzních fórech sdělili, že budu mezi prvními, kterým ukáží, jak jsem se mýlil a zveřejní své závratné zisky.

Vyzývám vás tedy, abyste uvedené zisky za rok své aktivní činnosti zveřejnili. Máte zcela k dispozici diskuzi pod tímto článkem a i platnost mého původního příslibu, že se rád přiznám k tomu, že jsem se v hodnocení Wazzubu mýlil.

A nebo jsem se nepletl a dopadli jste tak, jak jsem předpokládal?

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

