Úvodní stránka > Různé > Ovce, ty mají zlaté rouno

Ovce, ty mají zlaté rouno

SI ExifV předchozím článku jsem se podíval na to, proč nevěřím tzv. „výdělku“ na webu allencuestas.com. „Jasně,“ říkáte si někteří, „pomluví to jenom proto, abychom byli považováni za blázny.

Konec konců, už to tu je. Jistá dáma, poté co někdo napsal odkaz na předchozí článek do Facebookové skupiny příznivců allencuestas.com mě nazvala nadřazeným pablbem a minimálně ředitelem zeměkoule. Nevím sice, proč to nenapsala do komentářů k onomu článku, ale je to její volba. Nejspíš se domnívá, že cenzuruji, jak bývá zvykem v některých skupinách a nebo diskuzních fórech.

Protože takový nejsem, tak paní s nickem Zdeňka Poštolková dám prostor alespoň formou screenshotu.

komentář

Paní Poštolková si může myslet, že jí považuji za blázna, ale tak to není. Je to spíš naopak. Pomlouvám to abyste za ty blázny právě považováni nebyli. Iásón hledal zlaté rouno, to ví každý. A rouno, to mají ovce. A pro někoho může být skutečně zlaté.

Pokud chcete být ovcí, nebudu vám bránit. A pro ty ostatní se podíváme na to, jak může stránka allencuestas.com získat nějaké ty peníze.

Nebudu tvrdit, že stránka allencuestas.com nevydělá peníze. Může jich paradoxně vydělat docela dost. Ale pro klikající dav, pardon, pro hodnotitele reklamních videí pro nadnárodní společnosti, to asi tolik nebude.

V předchozím článku jsem psal, že není možné dohledat majitele stránek, protože registrace domény je anonymní. Takže není zase tak moc dohledatelné, kdo za webem stojí. Pokud by byl web sestaven s ohledem na transparentnost, byl by na něm určitě uveden jeho provozovatel a kontakt na něj. Ne pouze anonymní kontaktní formulář. To se hodí sice do nějakého blogu, ale pokud jde o peníze, myslím že trochu adresnosti neuškodí.

Ale hledat se pořád dá.

Podívejme se trochu lépe na jeden ze snímků webu, které jsem vložil do včerejšího článku.

Allencuestassipka

Červená šipka ukazuje to co nás zajímá.

Ano, je to logo YouTube. Tak si klikneme a uvidíme kam se dostaneme.

 

Prakticky z každého videa se dostanete na stránku YouTube, kde se nachází originál videa. A vždy je autorem někdo s uživatelským jménem Federico Torres. Že by nějaký manažer reklamy pro nadnárodní společnosti?
No, nezdá se mi. Ti se minimálně pochlubí pro koho že to vlastně pracují. Je to součástí jejich profesního portfolia.
Na tomto profilu ale naleznete pouze neskutečnou hromadu propagačních videí. Pravda, se slušným počtem shlédnutí. V době přípravy tohoto článku je celkový počet zhlédnutí vložených videí větší než 4 700 000.

No a v informacích o profilu se dozvíte „Todas las publicidades de Argentina acá en mi canal. Suscribite!“ Tedy něco ve smyslu „Všechny argentinské reklamy na mém kanálu. Odebírejte!

A ještě je tu odkaz na stránku G+. Zde naleznete v sekci obrázků tři obrázky (celkem jich je víc, protože některé jsou nahrány několikrát).
Jeden je snímek zpěváka se jménem Gustavo Cerati. Wikipedie nám říká, že jde o argentinského zpěváka.

Druhý pak obrázek lehce obtloustlého mládence, který má buď rovnátka a nebo sakra lesklé zuby.

Třetí obrázek klauna s pistolí u hlavy pak ponechávám bez komentáře. Laskavý čtenář si může doplnit sám.

Domnívám se, že ani jeden ze snímků neprezentuje žádného manažera reklamy pro obchodní giganty. Spíš si myslím, že tomu oplácanému mládenci kapičku utekla vlastní fotka, nicméně jde jen o domněnku.

Důležité je něco jiného. Vraťme se o pár řádků výše. Co to tam píšu?

Na tomto profilu ale naleznete pouze neskutečnou hromadu propagačních videí. Pravda, se slušným počtem shlédnutí. V době přípravy tohoto článku je celkový počet zhlédnutí vložených videí větší než 4 700 000.

Také si říkáte že by bylo fajn mít za shlédnutí alespoň desetník? A co povíte na to, že to někdo má. Třeba majitel kanálu. Onen tajuplný Federico.

Jak by k tomu přišel? Docela jednoduše.

YouTube není jen největší světový portál pro sdílní videa. Od roku 2006 je v majetku společnosti Google. Inc. Co z toho plyne? Reklamní služby Google AdWords a Google AdSense fungují i prostřednictvím videa na YouTube. Pokud chcete, můžete díky videu, které nahrajete, vydělat nejrůznějšími způsoby. Například zobrazením reklamy v dolní části videa. Může být klidně regionálně omezena a zaměřena jen na určitý region. V tomto případě zřejmě na Argentinu kam vedou všechny stopy.

Vím, že toto tvrzení není jak dokázat. Připojuji se k internetu z ČR, nikoli z Argentiny. Ale ctěnému čtenáři předložím další fakta ke zvážení.

Předpokládejme, že zastánci švindlu allencuestas.com mají pravdu. Že jejich guru nelže, když tvrdí, že si velké firmy tímto způsobem ověřují, jak bude jejich reklama úspěšná. Zda je dobrá a nevím co ještě ten patlal tvrdí.
Potom mi nejde do hlavy, proč by nějaká nadnárodní společnost jednala tak kontraproduktivně jako v následujícím případě firma Coca Cola.

Uvedl jsem v předchozím článku příklady a jeden ze screenů ukazoval, že v hodnocení je i reklama na Sprite.

Byla to tato reklama.

Klikněte si na logo YouTube a všimněte si, kdy bylo video nahráno. 4.8.2014.

 

A co se podívat na stejné video, ale na oficiálním kanálu Sprite.

Zveřejněno 1.8.2014. Není to divné? Že by Sprite, potažmo Coca Cola nepočkala na výsledek průzkumu?

No ale možná je to jen výjimka. Mrkneme jinam.

Co třeba telefonní operátor Movistar. Jeho hodnocení českými ovcemi je jistě důležité. Zejména, když na hlavním webu Movistar.com kliknete na Českou vlajku.
Nemůžete jí tam najít? No nebude to proto, že bych se s nimi domluvil aby podpořili mé domněnky ředitele zeměkoule. Bude to proto, že u nás nefungují a názor českého „hodnotitele reklamy“ jim je nejspíš buřt.
Ale nevadí, klikněte na první vlajku, je, jak jinak, argentinská. Přejdete na stránku operátora a v zápatí webu naleznete ikonku YouTube. Klikněte na ní.

A v sekci videa naleznete jednu z proběhlých reklam na webu allencuestas.com.
A jaká náhoda. Obě videa byla publikována ve stejný den.

Z webu Movistar je toto video.

Z pochybného kanálu Federico Torres tato.

Já vím. Allencuestas.com je asi tak výkonná platforma, že poskytne relevantní výsledky průzkumu v reálném čase. A nebo je spíš pravda, že kopírovač byl rychlý.

Do třetice pak je tu například video propagující v Argentině oblíbené pivo Qilmes.

Jedno video tu máme zveřejněné 7.6.2014 a totožné pak 12.6.2014.
Hádejte u kterého je uveden autor, reklamní agentura Young & Rubicam. A které bylo zveřejněno dřív.

Tady je to první, zveřejněné 7.6.2014

A tady druhé z 12.6.2014.

Kliknutím na logo YouTube sami zjistíte že to co uvádím sedí.

Jenže všechno může být i jinak. O videa vůbec jít nemusí. Všimli jste si webu allencuestas.com pořádně?

Pokud se nepřihlásíte, tak je stránka neutrální. Nemyslím teď vzhledově, ale z hlediska reklamy. Ale po přihlášení. Ejhle!

Allencuestas.com reklamy1

 

Z fleku tři bloky reklamy Google.

Chci shlédnout video a bác ho. Zase tři Google reklamy.

Allencuestas.com reklama2

 

A pokud se rozhodnu hodnotit video tak mě čeká, hádejte co? Tři bloky reklamy, které se zobrazí při každé z otázek.

Fígl je v tom, že každá otázka je zvlášť a po odpovědi se nová načte až po obnovení stránky. A odpověď jde odeslat vždy až po 20 sekundách.

Kolik se mi to tedy při hodnocení jednoho videa načte reklamních bloků Google?

Jedna stránka s videem + 14 otázek x 3 bloky reklamy = 45 bloků reklamy Google při ohodnocení jednoho videa.
Při pěti videích to je 225 bloků reklamy Google během jedné návštěvy!

Pokud vezmu počet ovcí jen z ČR a to, že by bylo aktivních jen 25 % jejich Facebookové skupiny tak je to úctyhodné číslo.
Je jich totiž zblblých dost.

ALLENCUESTAS CZ+SK 2014-08-06 02-00-35

 

Pokud se zeptáte kohokoli, kdo provozuje weby, které vydělávají zobrazováním reklam Google, tak vám sice řekne, že to už není co to bývalo, ale že to za to stojí. MFA web, který navštěvuje několik tisíc lidí denně může za měsíc na bannerové reklamě klidně vydělat i 50 či více tisíc korun.

I to může být cesta kterou záhadný majitel vydělá. Videa by pak byla jen zástěrkou jak přilákat nadšence co si nechají namazat med kolem huby a budou tupě čučet na reklamy kterým ani nerozumí, často neví co vůbec propagují a budou při tom zaškrtávat políčka.

To už se snad i vyplatí pár tupcům vkydnout 300 éček, nemyslíte? Konec konců, včera byly výplaty, nemýlím-li se.

Jenže ono to nejspíš tak hezké nebude. Proč jim dávat prachy, když se mohou dát jen někomu a to ještě kdo ví jestli.

Nadpis tohoto článku hovořil o ovcích. Možná proto někoho zarazilo to, že jako doprovodný obrázek jsem použil osla.
Je to taková předzvěst příštího článku. Tam už ale nepůjde o nic moc zábavného. Doposud jsme se mohli smát tomu, jak jsou lidé hloupí, naivní a důvěřiví. Další článek ale bude o tom, jak se tito hlupáci lákají.

Tedy o tom, že zapojeni nejsou jen hlupáci, ale i pěkné svině.

 

  1. Jana Soukalová
    07. srpna 2014 (9.27)

    Zajímavé čtení a jistě si najde i řadu čtenářů. Myslím si, že lidé více naslouchají naději a jsou pro ni schopny popřít i skutečná zjištění, která jim tu naději boří.

    • 07. srpna 2014 (9.53)

      Bohužel máte pravdu.
      Tihle lidé skočí na sladké řečičky. Zvlášť když je někdo okoření fotkou před nějakým sporťákem, vilou či slunnou pláží, někdy i vším tím dohromady a oni si říkají, že by nebylo špatné mít víc než Oktávii, 3+1 a jednou za rok zaprděné Chorvatsko.
      Nakonec, počkejte si na dokončení věnované tomuto tématu, které vyjde o půlnoci (mám rád ten systém automatické publikace) a uvidíte, že to co jsem doposud o webu allencuestas.com napsal není vůbec nic v porovnání s tím co bude v závěru.
      Pro některé to možná bude dost bolestivé vystřízlivění. Jenže ono to asi jinak nejde.

      • Gismo
        07. srpna 2014 (19.02)

        Již měsíc tento projekt sleduji a jsem i ve skupině na fb, kde jsou fanoušci tohoto projektu a musím dát za pravdu autorovi. Ti lidé se prostě na projekt upnuli a i když jim je pravda ukazována ze všech stran, oni ji vidět nechtějí.
        Po zveřejnění tohoto článku na jejich stránce na fb, místo řešení obsahu sdělení a uvědomění, co autor chtěl článkem ukazat, řeší pouze to, jak si autor leští své ego, což je smutné a ukazuje jen to, že těmto lidem nemá cenu nic vysvětlovat.
        Jinak chválim oba články a těším se na závěrečné pokračování

      • Gismo
        07. srpna 2014 (19.19)

        Již měsíc tento projekt sleduji a jsem i ve skupině na fb, kde jsou fanoušci tohoto projektu a musím dát za pravdu autorovi. Ti lidé se prostě na projekt upnuli a i když jim je pravda ukazována ze všech stran, oni ji vidět nechtějí.
        Po zveřejnění tohoto článku na jejich stránce na fb, místo řešení obsahu sdělení a uvědomění, co autor chtěl článkem ukazat, řeší pouze to, jak si autor leští své ego, což je smutné a ukazuje jen to, že těmto lidem nemá cenu nic vysvětlovat.
        Jinak chválim oba články a těším se na závěrečné pokračování.

  2. Zdeňka Poštolková
    07. srpna 2014 (12.17)

    Tak za prvé… neberte si mně do úst, a už vůbec ne jako ovci… tím jenom stvrzujete mé mínění o vás… Za druhé, když už máte špeha ve skupině, tak vám také mohl dát můj koment, že píší: Výplaty OD ŠESTÉHO… To může být třeba i desátého, nebo patnáctého… ale takových malých detailů si asi nevšímáte.. 🙂 A nedělejte z lidí blby.. že na něco skáčou atd. OD ZAČÁTKU NÁM BYLO ŘEČENO, ŽE JE TO TAK PŮL NA PŮL, NIKDO NÁM NIC NETAJIL, JEN KDO CHTĚL, TAK TO ZKUSIL… NECHCI VILU SE SPORŤÁKEM, TO JE MOŽNÁ VÁŠ SEN….. CHCI JEN SLUŠNÝ ŽIVOT , JAKO ČLOVĚK… COŽ JE V NAŠÍ REPUBLICE PRO NORMÁLNÍ DŮCHODCE, KTEŘÍ CELÝ ŽIVOT DŘELI, CELKEM TĚŽKO DOSAŽITELNÉ…. A ABY LIDEM, CO MAJÍ ČAS , A NEVADÍ JIM NĚCO ZKUSIT – BUĎ TO VYJDE, NEBO NE, NIC TO NESTOJÍ… TAK ABY NÁS NĚKDO JAKO VY NAZÝVAL OVCEMI , A KECAL TAK NADUTĚ A POVÝŠENĚ… TO JE UŽ PŘES ČÁRU… A NEVÍM KDO BUDE MÍT BOLESTIVÉ VYSTŘÍZLIVĚNÍ, KDYŽ OD ZAČÁTKU S TOUTO MOŽNOSTÍ POČÍTÁME… A TROCHU VÍCE, NEŽ S TOU DRUHOU, JENŽE TAKÉ – KDO NIC NEZKUSÍ, NIC NEMÁ
    JE TO NAPOSLEDY, CO ZDE PÍŠI,
    Jelikož si velmi vážím pana WERICHA, a jeho myšlenek a rad, tak už se lidmi jako vy NEBUDU ZABÝVAT a odstřihávám je…
    Takže – sbohem a šáteček… a kdybychom se víckrát nepotkali, bylo to „nádherné“, a bylo toho DOST… 😉

    Také výrok pana Wericha : Když se hádá někdo s blbcem déle než minutu a půl, tak už se hádají dva blbci… 😀

    • 07. srpna 2014 (12.32)

      Děkuji Vám za komentář.
      A přestože se nechcete vracet, odpovím na něj.

      V prvé řadě jste si mě do úst vzala jako první Vy, ale to řešit nebudu. Máte na to stejné právo jako já.
      A k těm ovcím?
      To máte tak. Já Vás sice neznám, ale zcela Vás chápu. A určitě z lidí blby nedělám. Já rozhodně ne. Pravdou ale je, že z Vás někdo blby a ovce dělá. A pokud vydržíte do vydání posledního článku, který chci tomuto problému věnovat, pokusím se v něm ukázat směr, kde se máte ptát a položit to magické slůvko.
      Zní „Proč?“

    • Gismo
      07. srpna 2014 (20.24)

      Zdeňko, přijde mi, že se tu zbytecně moc rozčilujete, ve vašem věku by měl člověk některé věci brát již s nadhledem. Autor článku zkopírováním screenu vašeho příspěvku v článku jen trefně ukázal, jak přemýšlí členové tohoto projektu. Což jste pak následně potvrzovala dalšími vašimi příspěvky.
      Pokud máte tolik času, že si můžete dovolit ho vyplývat na tomto na první pohled pochybným projektu, závidím vám, každopádně vás mohu ubezpečit, že úspěšní lidé, co umí vydělávat peníze, by si nemohli dovolit takto plýtvat svým časem a marnit ho. Přemýšlejte o tom trochu.
      Jinak jste dala tady krásný citát o Wericha, bylo by ale fajn se tím taky řídit a ne dělat pravej opak.
      Každopádně vám přeji do života hodně úspěchů a prosím, zkuste na kritiku být méně aagresivní a místo toho přemýšlejte, proč vznikla.
      S pozdravem Gismo

  3. Tomas
    07. srpna 2014 (13.25)

    Strasne vtipne 😀 ako si niekto musi ohrievat svoje ego tym ze bude na hory na lesy vykrikovat blbosti :DDD Osoba co pisala tento clanok, napisala svoj nazor ze je to podvod a ked nikto s nou nesuhlasil tak sa asi rozplakala a ako urazene detsko isla pisat tento clanok 😀 cize z môjho pohladu maximalne traaaapne 😀 a len taky maly dotaz DIEVCATKO ;D aj videa na youtube od rôznych znaciek musia povolit 😀 cize ak niekto da video cocacoli a oni mu to nedovolia, tak strati vsetky peniaze a video vymazu 😀 takze je mi luto ze tvoj clanok je zbytocny XDDD ale vtipny si ty clovek, len tak dalej 🙂 😀

    • 07. srpna 2014 (13.41)

      Já se ale, milý Tomáši, nerozplakal. Můj čas a mé naděje na nějaký výdělek nikdo nevzal. Takže jsem svým způsobem v klidu.
      Přirozeně Ti nehodlám bránit být obětí. Jedno čeho, zda podvodu, podcenění vlastního já či něčeho jiného. Ale jsem rád, že mě považuješ za vtipného. To potěší.

      BTW jako děvčátko mi spíš připadáš Ty. Těch smajlíků… Ještě přidej kytičky a srdíčka.

  4. LOBOGO
    07. srpna 2014 (13.55)

    Tak budou nějaký prachy nebo ne ??????????????,

    • 07. srpna 2014 (14.05)

      Mě se neptejte. Já Vás tam nenalákal.

  5. Zdeňka Poštolková
    07. srpna 2014 (14.15)

    Víte, já totiž raději věnuji čas nějaké činnosti, která může nebo nemusí vyjít, než abych si hýčkala ego, šťourala se hodiny a hodiny v hledání toho, proč to nemá smysl, a abych si myslela, že jsem zachránce lidstva, protože ostatní jsou nesvéprávní a bez mozku… Kdežto já je musím vést a poučovat, protože můj mozek a vědomosti jsou obrovské.. JJ, ukazateli směru 😀 A Michaela nechte na pokoji… nikomu nic netají, nikoho do ničeho nenutí, a dohnali jste ho vy a vám podobní až k infarktu, takže mu dejte pokoj… Znám ho 3 roky a je to hodný a obětavý člověk… Vím, slyšela jsem to i z rozhlasu, ještě než jsem se dostala k internetu, že se na FB stávali i případy, že citlivější lidi tam dohnali i k sebevraždě, ale já už mám dost důvodů, abych mohla začít dělat další kroky.. např. proti člověku, co dělá neskutečné sprosťárny, pod falešným nickem – Pavlínka Růžičková.. to je na ohlášení na PČR… Zrovna jako to, co mi oznámil FB, že se mi někdo snaží změnit email a heslo na mém účtu na FB… Takoví jsou ti, co vám tleskají… ne ovce, to bych ta nevinná zvířátka urážela, ale vyhladovělé hyeny, napadené vzteklinou… A jediné „PROČ“ se ptám ve vztahu : „Proč takoví lidé chodí po světě“ ??? A už vážně sbohem..

    • 07. srpna 2014 (14.31)

      Víte, já si nemyslím, že někoho poučuji. Necítím se k tomu ani povolán a ani vyvolen. Tak se možná cítí jiní, třeba takoví, kteří jiné lidi lákají k něčemu co je třeba zklame.
      Já na svém blogu vyjadřuji názor na věc. Jestli se mnou souhlasíte a nebo ne je čistě Vaše volba. Určitě Vás při nesouhlasu nezablokuji a nevyhodím z diskuze. To můžete ostatně vidět sama.
      Můj motiv není dělat se chytrým. Ostatně k tomu co jsem zjistil nepotřebujete žádné zvláštní schopnosti. Chci jen poukázat na varovné nesrovnalosti. A jak uvidíte večer, až vyjde závěrečný článek, i na evidetní podvody.

  6. 07. srpna 2014 (14.16)

    Super článek opět těším se na pokračování je to velice trefné a koukám že potrefená husa se vždy ozve.

  7. Zdeňka Poštolková
    07. srpna 2014 (15.26)

    Pánové, Jirka a Petr… Já jsem zde pod svým celým jménem… a jaká jsou vaše ctěná jména? Nebo se za ně stydíte? Jirka je také úžasný, k ovcím a dalším zvířatům přidal i husu… No, to bude hezké čtení, pro někoho… 😀 skutečně vychovaní chlapci… A jestli jsem něčím potrefená, tak jen lidskou nadutostí, tupostí, neomaleností . hloupostí a sprostotou… a také neschopností se pod svůj názor, když už ho říkám veřejně, podepsat celým jménem… ráda bych ta jména znala, abych si vás mohla zablokovat… Ale já to přežiji… 😉 A jestli v tom dalším článku budete napadat Michaela Příkazského, tak je to na žalobu… Nabízel, inzeroval, JAKO TO DĚLÁ KAŽDÝ.. (to jen já jsem už unavená někomu stále něco vysvětlovat, tak dělám nejraději programy, kde nemusí být referálové ) .. ale vždycky mluvil pravdu, jestli to chceme zkusit , bral nás jako plnoleté, s vlastním mozkem a právem, na vlastní volbu… Zkrátka, jako lidi, ne zvířata… Zde je připnutý příspěvek ve skupině Allencuestas cz. : PROJEKT BERTE JAKO MOŽNÝ(NEOVĚŘENÝ) PŘIVÝDĚLEK, NE JAKO TUTOVKU! JÁ MU OSOBNĚ DÁVÁM 50% BUĎ BUDE A NEBO NEBUDE VYPLÁCET, TO JE VŠE. TAK TO POŘÁD VE SKUPINĚ A JINDE NEŘEŠTE. NECHÁME SE PŘEKVAPIT. Kdo nechce ať to nedělá, nikdo tu nikoho do ničeho nenutí. V tom případě, ale ať neprudí! Pro ty co to chtěji zkusit, jsem připravil podrobný Videonávod,

    A skutečně bych ráda znala, jaké jméno se skrývá pod jmény . – Petr a Jirka…. jenom vás chci bloknout u sebe na FB,… 😉 Také nepíši pod jménem – Alibaba a čtyřicet loupežníků.. 😀

  8. Zdeňka Poštolková
    07. srpna 2014 (15.45)

    Mám ten dojem, že – Petr – je nejspíše Radim Hricík, (podle toho obrázku) … Víte, Tomáše Řezníčka také nemusím, ale alespoň se pod své články podepíše… a stejně bude vytrestaný sám pro sebe, protože propásl v programu , v kterém byl, možnost dostávat peníze,jen proto, že neposlal doklady… 😉 No, každý svého štěstí strůjce… Někdo hledá možnosti, jak by to šlo, a někdo důvody, proč to nejde… 😀

    • 07. srpna 2014 (17.27)

      Děkuji za úsměvné komentáře. Mohu Vás ujistit, že nejsem Radim Hricík a to ani s obrázkem a ani bez obrázku, což jsem poněkud nepochopil, ale budiž.
      Stejně tak vás mohu ujistit, že v avizovaném článku určitě něco, co by mohlo být na žalobu, zcela jistě bude. Nicméně se Vás zeptám již nyní – napsal jsem někde něco jiného než pravdu? Uvedl jsem falešné informace? Pokud ano, kde?

      Pokud pak jde o to, kdo jsem, tak to je moje věc. Pokud se podíváte do historie tohoto a předcházejícího blogu, tak zjistíte, že sahá až do roku 2007 a obsahuje nezřídka politické komentáře a názory, kdy je lepší anonymitu udržet.

      • Zdeňka Poštolková
        07. srpna 2014 (18.50)

        Klidně si sem dávejte své fakta, proti tomu nic nemám.. pokud jsou pravdivá, o čemž se dá v některých případech pochybovat, ale NEURÁŽEJTE LIDI přirovnáváním k různým zvířatům, !!! TO JE NA ŽALOBU §§§ NEJSTE NIC JINÉHO, NEŽ OSTATNÍ… NEJSTE NADLIDI, To si o sobě myslel Hitler, a jak dopadl??? Chci si vás zablokovat, a když máte takovou hrůzu z prozrazení svého jména, tady, tak mně ho prosím, napište na FB do zprávy.. Nebo máte také strach? Tak si ho budu muset zjistit jinak,, doufám, že vás nemám mezi přáteli,, …

        A Jano Soukalová, , za prvé: Špatně citujete, Nikdy jsem nemohla napsat – Míšánkovi… tak jsem Míšu nikdy nepojmenovala, je to můj letitý kamarád, a nejsem idiot… Vy jste nikdy neslyšela, že se Michael mezi přáteli oslovuje Míša??? 😉 Jinak váš příspěvek zase ve mně evokuje další výrok Miloše Kopeckého : Vy Krávo Nebeská“ 😀 A že jsem vás odkázala na skupinu, abyste měla informace, ačkoliv jste nebyla u mně – (u mně nikdo není) , To byla moje dobrá vůle, chtěla jsem pomoct… Nevěděla jsem, bohužel, jaká jste…A co vy, dětičky nejsou? Já sice žádná pravnoučata nemám, a nejsem hlídací babička, ale co vy? Kdo vůbec jste? A jaká zloba, pokud se mnou někdo slušně ukončí konverzaci, proč bych se měla zlobit? Ovšem, pokud je to sprosťák, to už je jiná…:D A zablokovala jsem si také já vás… takže, co jste se mnou ukončila? 😀 A je vysoce inteligentní, třídit lidi podle věku..To poznáte sama, a možná také ne… 😉 😀

      • 07. srpna 2014 (19.02)

        Paní Poštolková, máte něco k věci? Napište to.
        Pokud jsem Vás nějak urazil, napište jak. Napsal jsem třeba „Paní Poštolková je (doplňte dle volby).“ Nenapsal. Pokud se považujete za ovci Vy sama, je to čistě Váš problém a Vaše volba.
        Na FB je pouze účet tohoto blogu jako stránky, ne jako osoby. Pokud odebíráte novinky zobrazí se vždy ve Vašem účtu, pokud ne nezobrazí.

        No a pokud o některém zveřejněném faktu pochybujete, napište to také. Je to tisíckrát užitečnější než plané plkání.

      • Jana Soukalová
        07. srpna 2014 (20.14)

        Komunikace s paní Poštolkovou opravdu nemá další smysl, protože takto probíhala i naše konverzace, když mi psala, beze smyslu obsahu. A dva roky dozadu, ve skupině „Global One“, se i sám její milovaný pan Příkazský vyjádřil k její osobě slovy. ……Ta paní má patrně bujnou fantazii, mám ji denně ve zprávách , kde mě bombarduje. Nejsem tu jenom pro paní Poštolkovou……… Už tehdy měla renomé vyšašené ženy, pro smích ostatním. Lidi jsou prostě různí.

  9. Pavel
    07. srpna 2014 (17.23)

    Zdeňko, na to že tomuto programu věříte 50/50 jak píšete, tak tady kvůli tomu zabíjíte celkem dost času neúčelným argumentováním Petrovi. Petr v tomto článku vystihnul zajímavá fakta o této ,,společnosti,, , které se mi zdají přínosem jak pro ty, kteří tento program podporují i pro odpůrce.
    Hezký článek.

  10. Jana Soukalová
    07. srpna 2014 (17.56)

    Paní Poštolková, ve mě to čtení od Vás evokuje jednu kdysi dávno vyřčenou větu, kterou jako pamětnice budete jistě znát: “ Kdyby hloupost nadnášela, tak byste létala jako holubička „. Když jsem jednou s Vámi psala přes zprávy, kde Jste mě přímo nabádala jít do skupiny, cituji: “ k Míšánkovi Příkazskému“ a potom ta zloba, když jsem s Vámi slušně ukončila konverzaci…….. nechcete se vážně raději věnovat svým pravnoučatům ?

  11. Jana
    07. srpna 2014 (19.57)

    Já bych měla jen jeden dotaz na paní Poštolkovou – už dlouho spolupracujete s panem Příkazským – vzpomněla byste si na nějaké jeho programy, v kterých jste vydělala? O jaké projekty šlo?

  12. Lenny
    08. srpna 2014 (10.59)

    Paní Poštolková jede v tolika projektech, že ani pořádně přehledný přehled o všech. Kolik už vydělala , to by mě zajímalo nejvíce ????

  1. 08. srpna 2014 (8.28)

Zanechat Odpověď

