Úvodní stránka > Různé > A všichni budete spokojení…

A všichni budete spokojení…

idiotiV cyklu, který jsem zveřejnil na konci minulého týdne jsem se dotkl webu allencuestas.com. O tomto scamu se dál šířit nebudu. Ti co mají hlavu a dokáží vyhodnotit informace vědí a ti ostatní vědět nechtějí. Je to jejich boj.

Přesto jsem slíbil, že se k něčemu vrátím a tak je tu tento dnešní článek.

V odpovědi na jeden komentář u článku „Máte slovo“ jsem v souvislosti s reakcí na komentář čtenářky, která se ptala, zda chci tvrdit, že vše co guru Příkazský doporučuje je podvod napsal

… Pokud je řeč o dalších způsobech výdělku, které doporučuje, nezabýval jsem se jimi. Jen zběžně jsem je prolétl. Pravda je, že jeden doporučovaný způsob, který jsem objevil je čistá “malá domů” kde je hlavní efekt to, aby za vás dostal peníze a další doporučení vás pak může přímo poškodit, ale tomu jsem se nevěnoval. …

Na tento komentář se objevily tuším tři veřejné reakce a i několik emailů zaslaných kontaktním formulářem, s dotazem, o co se jedná, abych byl konkrétnější.

Tak tedy budu. Předesílám, že jsem při práci na tomto článku objevil něco, co jsem ani netušil. A přitom mě to mělo praštit do očí ihned. Přiznávám, že je to moje nepozornost. Na omluvu pak přikládám ten fakt, že s někým jako je guru Příkazský by mě ani ve snu nenapadlo navázat obchodní vztah a budiž mi to omluvou.

Guru Příkazský propaguje možnosti výdělku na internetu na více webových stránkách. Nemají sice prakticky žádnou úroveň a v drtivé většině jsou provozovány za pomoci bezplatných služeb, protože pan podnikatel má asi trochu hlouběji do kapsy a doména do 200,- Kč a hosting za dvacku měsíčně mu evidentně nestojí za utracení při propagaci nějakého úžasného výdělku, což hovoří samo za sebe.
Jsou to například weby

tutovkypc.webnode.cz

PRÁCE PŘES POČÍTAČ 2014-08-11 14-12-24

 

zlatyprijem.webnode.cz

KARATBARS 2014-08-11 14-14-13

 

K tomu je třeba přidat stránku na Facebooku (odkaz zde), dále dva profily na YouTube. Jeden na jméno Michael Příkazský a druhý na jméno Michael Joboffer (světák jeden).

yt

 

No a pak je to také web na adrese www.michaelprikazsky.cz. No a na něj se podíváme.

Tento předražený produkt si guru pořídil jako součást jednoho super programu na vydělávání peněz. Jeho logo je i v záhlaví a pokud chcete někoho, kdo skutečně něco dělá na internetu trochu poškádlit, ukažte mu ho. To otřesení hnusem nebude hrané.
No ale pro absolutní laiky je to asi dobré. Mohou si zakoupit přístup k sadě totálně zbytečných produktů, které jsou běžně k dispozici v lepší kvalitě zdarma a nabídnout je dalším lamám.
Něčím mi to připomíná zájezdy pro důchodce a jejich okrádání „šmejdy,“ ale to tu řešit nehodlám.

Pokud se vám tedy onen neoptimalizovaný a většině standardů odporující web podaří navštívit, naleznete na něm nejrůznější „perfektní“ nabídky.

No a nyní se musím omluvit. Slíbil jsem, že pohovořím o dvou a ona jedna v mezidobí zmizela. Ale není třeba zoufat. Tento „perfektní prográmek“ je stále propagován na YouTube

Doporučovat někomu autosurf považuji za pokus poškodit něčí podnikání.

Autosurfovací programy, ve zkratce, zobrazují váš web ostatním, kteří ho používají. Na první pohled nic špatného, ale jen zdánlivě.

V prvé řadě musíte vzít v úvahu, že váš web vidí ti, kteří jsou v programu registrováni na oplátku za vaše návštěvy. Nemusí jít jen o instalovaný autosurf, jako je v „nabídce.“ Může jít i o webový systém, jakým je například v ČR Websurf.
Takže sice „nahoníte“ návštěvnost, ale vážně se domníváte, že takoví návštěvníci mají o váš web zájem? NE oni mají zájem jen o návštěvnost svého webu a zobrazení vašeho je jen nutné zlo pro získání vlastní návštěvnosti.

Právě proto se takové návštěvnosti také někdy říká fiktivní návštěvnost. A ta o ničem nic neříká.

Naopak, pokud máte na webu například reklamu od Google a nebo jinou podobnou reklamu, můžete čekat, že váš web bude penalizován a vaše výdělky ze zobrazování reklamy budou zrušeny. Tam, kde se platí za počet zobrazení je totiž takové falešné zobrazování považováno za jediné – podvod.

Navíc to vážně ničemu nepomůže. Před zhruba pěti lety mě zajímalo, jak autosurfování pomůže výdělku webu.
Jednu službu, kterou jsme právě za pomoci webového rozhraní nabízeli, jsem nechal nabízet za pomocí dvou webových stránek.
Jedna byla propagována právě za pomoci autosurfu. Měla cca 5000 návštěv za den a vydělala přesně – 0,- Kč.
Druhá, propagovaná cílenou bannerovou reklamou a virálním sdělením měla asi tak 20-50 návštěv za den a její průměrný hrubý příjem byl cca 50-60.000,- Kč za měsíc.

Guru zcela jasně nabízí něco, co váš web může vážně poškodit, zajistit mu penalizaci, vyřazení z vyhledávání Google a v případě, že budete mít nasazen některý z tuzemských reklamních systémů tak možná i úspěšné TO ze strany provozovatelů těchto systémů.

Pokud máte k tomuto nějaký dotaz, napište. Jde o poměrně specifickou záležitost, kterou vysvětlit na omezením místě v blogu je obtížné.

Na výše uvedeném webu pak naleznete i možnost perfektního výdělku za doporučení platební karty Payoneer.

Opět ve zkratce – máte možnost doporučit jiným zřídit si platební kartu Payoneer a za doporučení získat 25,- USD.

To je na první pohled normální. Řada internetových peněženek, jakou je i Payoneer, nabízí předplacenou platební kartu a nabízí s touto nabídkou i partnerský program. Sám mám platební kartu MoneyBookers, nyní vlastně Skrill a platební kartu PayPal (ta je na firmu, byla vydána v době, kdy tato nabídka byla pouze pro UK, což je myslím dosud). V běžném styku se ale vyplatí spíše embosované platební či kreditní karty, které mám raději. Ale jak se říká, proti gustu žádný dyšputát.

Příkazský vcelku pečlivě ukazuje postup registrace až je to člověku podezřelé. To má vážně takovou péči?
Ale prdlajs, nemá. Jen nenažraně myslí na sebe.

Podívejte se na náborové video:

A co mě zaujalo? Dvě věci.

Nejprve lež, kterou Příkazský mele pořád dokola, že tento postup vám zajistí kartu Payoneer zdarma.
To není nic divného – karta je zdarma vydávána vždy! To je její velká výhoda.

To, že by ale byla vedena bez poplatků, tak to je další Příkazského lež. Podívejte se na video v čase 10:18, kde je ukazována registrace.
Co uvidíte?

vlcsnap-00001

 

Správně, je to souhlas se sazebníkem plateb.
Prošel jsem si pro zajímavost celý registrační proces kliknutím na odkaz poskytnutý Příkazským a došel jsem skutečně k tomuto bodu. (Odkaz je jménem jakési Veroniky. Předpokládám, že je to Veronika se kterou Příkazský na Facebooku deklaruje vztah).

Sazebník je totožný, jako když si budete zřizovat kartu normálně. Klidně to zkuste ze stránek Payoneer se smyšlenými údaji. Registraci nemusíte dokončit, ale dojdete tak právě k sazebníku poplatků.

Account Registration 2014-08-11 19-22-55

Takže Příkazský ohledně karty zdarma hezky lže, co? Ale lži ještě nekončí.

Vrchol nenasytné zákeřnosti naleznete na videu v čase 6:10.
Co to tam Příkazský říká?

V žádném případě určitě nežádejte o kartu přímo přes ty originální stránky společnosti Payoneer protože tak se připravíte o tu možnost toho výdělku a naopak budete muset platit. Mají vlastně vymyšlený ten affiliate program, čili je to třeba dělat přes ten link toho vašeho sponzora, toho člověka, který vám to doporučí. Pak máte tedy nárok na odměny a samozřejmě má nárok na odměny i on a pak tu kartu máte teprve zdarma i s tím výdělkem.

To je nehorázná a sprostá lež, která jen manipuluje lidi, aby klikli na jeho affiliate odkaz a on měl za ovečku 25,- USD. Jestli z toho budete mít něco vy, to je mu úplně jedno. Hlavně že má on!

Affiliate odkazy jsou v internetovém obchodování normální. Ale lež ne!

Pokud půjdete na stránku Payoneer tak se podívejte do dolní části webu.

Global Payments, Payout Services & Money Transfer - Payoneer 2014-08-11 22-40-49
Pokud kliknete na položku Referral program, kam se dostanete? Sem (odkaz).

A máte možnost úplně stejnou. Jen s jedním rozdílem – nikdo vám nelže, že to jinak nejde, aby na vás vydělal.

Přiznávám, že něco tak odporného jako je chování Příkazského jsem už dlouho neviděl.

A to jsou jen dvě ukázky jeho podnikání. Surfovací systém, který poškodí reputaci vašeho webu a možná zapříčiní penalizaci od Google a v horším případě i nařčení z podvodu od některých reklamních společností a perfektní nabídka karty, kterou si můžete zařídit za stejných podmínek a vydělat stejně i bez lživého tvrzení, že to je možné jen přes něj či jiné členy partnerského programu.

Tedy vyloženě škodlivý návod a lživé tvrzení za účelem získání profitu.

 ***

Myslíte, že už je to vše? Já původně také. Ale pořád mi něco nesedělo. Zdálo se mi že mi něco uniká a chybí.

Velice často vidím firemní weby. Je jedno zda je provozuje fyzická a nebo právnická osoba. A to jsem si uvědomil na webu www.michaelprikazsky.cz

Nenašel jsem tam povinné údaje.

Pokud totiž využíváte ke svému podnikání webovou prezentaci je vaší povinností uvést provozovatele a IČ. Prostě v EU to tak chodí. A i když EU ze srdce nenávidím, tak tohle je možná docela dobrá past na podvodníky.

A ono to tam není.

Inu, podíval jsem se na whois domény a viděl jsem toto:

MichaelPrikAzSky.cz WHOIS, DNS, & Domain Info - DomainTools 2014-08-11 22-50-41

OK, je to jeho doména.

Pokud provozujete nějaký web, který vám produkuje příjem, a to u tohoto webu zcela jasně dokazují v něm obsažené partnerské odkazy, třeba i na onu kartu zmíněnou výše, je vaší povinností mít minimálně živnost. Musíte jí mít i pokud na webu máte například reklamy od Google a nebo Seznamu.
Prostě web s možností výdělku je považován za soustavnou podnikatelskou činnost.
A když už jsem byl na výpisu domény, řekl jsem si proč nezadat údaje z ní do živnostenského registru.

Použil jsem osvědčený systém ARES a vyhledávání ekonomických subjektů.

Systém nalezl dva a u jednoho údaje seděly.

ARES - Ekonomické subjekty 2014-08-11 22-55-07

Ale co znamená toto?

RŽP-Michael Příkazský 2014-08-11 22-57-22

Podíval jsem se tedy ještě přímo do živnostenského registru.

Živnostenský rejstřík - Detailní údaje subjektu s historií 2014-08-11 23-47-28

A je to tak. Příkazský v tuto chvíli není podnikatel. Takže ty nabídky – to je obyčejná černota.

Někteří lidé mi podsouvali, že se snažím říci, že jejich guru je podvodník. Psal jsem, že neříkám ani ano a ani ne. Ale že mi spousta věcí nesedí.

Nyní mohu zcela zodpovědně říci toto – Nevím, zda je Michael Příkazský podvodník, nicméně se domnívám, že na základě výše uvedené informace o kartě Payoneer se skutečně podvodného jednání dopouští.
Zcela jistě pak tvrdím, že se dopouští neoprávněného podnikání.

Takže přeji příjemnou spolupráci.

 

Reklamy
  1. Michael Příkazský
    12. srpna 2014 (6.37)

    Pane Petře, nebo jak se ve skutečnosti jmenujete.

    Původně jsem Vám sem nechtěl vůbec psát, protože tento blog považuji za jeden velký škvár, založený jen na pomluvách. Jediný učel Vašeho blogu není o tom, aby jste zde lidi pravdivě informoval, ale pouze aby jste sám získal návštěvnost.

    Tím že mě ale přímo nazývate podvodníkem, překrucujete vše jen ve Váš prospěch, rozhodlo abych Vám sem napsal pár vět. Já se narozdíl od Vás nemám za co stydět a pravdivě všude zveřejňuji informace o své osobě. Nikdy jsem nic nedělal na základě podvodu a vylákání z lidí peníze.

    Vše co dělám je legální a jsem stejně jako ostatní uživatelen, refealem nebo affiliatem v projektech, nebo programech, které internetový byznys nabízí. Nemám ani svůj projekt, ani program, abych mohl na lidech osobně vydělávat A PODVÁDĚT JE!

    Na internetu máte tisíce projektu a programů, z nich drtivá většina jsou podvody. Já se snažím z tohoto děsu vybrat ty, co fungují a vyplácí. To je špatné? Je jasné že ne vždy může vyjít, to je riziko. Pokud se jedná o projekty zdarma, které v současné době hlavně vyhledávám, protože mi o ně píše spoustu lidí, se snažím prezentovat ty, které by mohly být funkční. protože ne každý má investici na vstup do placených projektů. Kolikrát si tímto nesu svou kůži na trh.

    ALE DĚLÁM TO PROTO, ABYCH DAL LIDEM ŠANCI ZÍSKAT I Z NIČEHO PŘÍJEM. Jen svou prací a trpělivostí mohou i bez investice docílit výdělku, pokud se natrefí na platící projekt. Co se týká Vašich příspěvků jste úplně mimo. Kdyby byly zvyšovače návštěvností nebezpečné, nebyli by legálně provozovány.

    Dále ohledně Payoneer VYUŽÍVÁTE VŠEOBECNÉ INFORMACE O UČTU, ne ty které se týkaji affiliate programu. Pokud chcete mít pravdivé a úplné informace, doporučuji napsat přímo na support Payoneer, kde Vám je rádi zdělí.

    Pokud běžně žádáte o kartu payoneer je pouhá žádost a dodání karty zpoplatněna. Doporočuji Vám si jednu objednat běžně a druhou přes affiliate program a uvidíte ty rozdíly. Ohledně projektu ALLENCUESTAS.

    O projektu jsem se dozvěděl od Daniela, kterého vy označujete za imaginární a vymyšleno osobu?? Co mu tak napsat, zjistil by jste, že žije ve Španělsku, přesto že je našinec. Co je na tom divného že někdo jiný jiné národnosti , žije jinde, než se narodil?
    Není to v žádném případě smyšlená osoba, ale to ví spousta lidí, která poslouchala a poslouchá jeho prezntace, třeba ohledně projektu Zona Network.

    Já osbně se ale tohoto projektu už neúčastním, PROTOŽE DÍKY POMLOUVAČNÝM KAMPANÍM A URÁŽENÍM MĚ I CELÉ RODINY, jsem se dostal do stádia, že jsem dostal infarkt a byl v nemocnici. PARADOXNĚ TO BYLO ALE PRÁVĚ KVŮLI PROJEKTU ALLENCUESTAS, který mi doporučil a já na něj kývnul až po týdnu, kdy mi dodal důkaz, který vy teď ukazujete jako podvrh.
    V době kdy jsem natáčel video, jsem jasně tento projekt označil jako u nás neověřený, zdarma s možností 50% výplaty. Prostě na zkoušku, bud vyplatí a nebo ne.
    Záměrně jsem nepropagoval žádný podvod!!! Nejsem přeci blázen abych to dělal úmyslně a sám si poškozoval své jméno!!!
    Což ale vidím, se velmi daří pro změnu Vám, Zdůrazňuji že projekt ALLENCUESTAS není můj, jsem jen pouhý refeal, jako každý a jestli někoho tento projekt poškodil, tak jsem to hlavně já, protože jsem ho inzeroval. A také na základě tohoto projektu jsem teď Vámi a dalšími, kteří to nepochopili pranýřován!

    Neválím se ve statísícech eurech, ani netrávím dovolenou na Riviéře, díky tomuto projektu, kde zdůraznuji – je zdarma a byl mou osobou označen jako neověřený!

    Pokud mě chcete dostat do nemocnice s druhým infarktem, tak mám pro Vás dobrou zprávu, že se Vám to daří. Protože ta záplava anonymů, výhružek, nadávek na mou osobu je opravdu spousta. Díky čemu?

    Díky takovým lidem jako jste vy. V současné době zvažuji kroky k ochraně a očištění mého jména a rodiny. Protože se záměrně dopouštíte pomluvy a ohrožujete nejenom mě, ale i mou rodinu.
    Vy manipulujete lidma, jen za učelem toho, aby jste se zviditelnil a zajistil návštěvnost svého blogu a ještě se tím chválíte.
    Záměrně svým blogem spamujete facebookové skupiny a dokonce se neštítíte vy a paní Soukalová je rozesílat lidem ve spamech do emailů, ještě peprně popsaný jaký jsem podvodník !! Opět podotýkám z nic neříkajícího emailu a bez podpisu. Tomu říkám ten pravý hnus.

    Nevím kdo jste ani kolik je Vám let, ale na základě toho jak dokážete vše překrucovat asi moc ne. Nemáte zkušenosti, nemáte základ sebeúcty si zjistit pořádně informace. Využíváte toho co se Vám hodí a posměchu..
    Kdyby jste mě znal, věděl by jste jaký jsem, ale ono je JEDNODUŠÍ NEZJIŠTOVAT FAKTA, ALE HNED ŠPINIT A POMLOUVAT.

    Já se narozdíl od Vás i nezjištně snažím lidem pomáhat, netočím a nedávám rady jen svým refealům, ale každému kdo mi napíše. Točím a píši návody k tomu, aby s lidi naučili používat počítač, aby získali počítačofou a finanční gramotnost, aby věděli jak se mají bránit podvodníkům a exekucím.

    Dělám vše co je potřeba, abych nepomohl jen sobě, ale na základě MÝCH ZKUŠENOSTÍ I OSTATNÍM, ABY SE VYMANILI Z DLUHOVÉ PASTI a začarovanému kruhu. Pokud je podle Vás tohle špatné?? Fajn.

    A hlavně mi prosím nepište na tento příspěvek odpověď, že tu mám třeba provopisné chyby. JAK JSTE TÍMHLE STYLEM NĚKOMU ODPOVĚDĚL.

    Píši to jak to cítím, žádný kalkul, jak to děláte vy.

    Závěrem bych rád napsal, že je na každém, jaký si vybere projekt , nebo program, nikomu ho násilím nenutím, upozorňuji i na možné rizika.

    Takže já prezentuji jak umím a z žádné vypočítavosti.

    Pokud se Vám to nelíbí, PŘINESTE LIDEM NĚCO UŽITEČNÉHO VY, kromě pomlouvání ! Jinak s živností jste také úplně mimo. Už sem byl na základě udání od anonyma (nebyl jste to vy?) Dvakrát na Finančním úřadě a věřte, že mám vše v pořádku.

    Tohle byla také ta pomyslná tečka která mě dostala do nemocnice. Takže všem co mě pomlouvají ještě jednou děkuji, daří se Vám to skvěle.

    Proto tohle je také můj jediný příspěvek a také poslední na tenhle blogškvár.
    Jinak doporučuji si prostudovat Trestní zákoník http://trestnizakonik.cz , protože pokud budete pokračovat ve stálých útocích na mou osobu, setkáte se s ním velmi brzy v praxi.

    Nejsem PODVODNÍK, ANI ZLODĚJ, dělám legální projekty a platím daně. Nejsem žádný tvůrce, ani majitel žádného byznysu na internetu!

    Každý projekt, program, byznys je na internetu rizikový, každý může jednoho dne skončit, nikdo není věštec, aby věděl dopředu, zda to či ono bude vyplácet a jak dlouho! Je to stejné jako v normálním zaměstnání, tam také nevíte kdy zaměstnavatel zkrachuje a nebo Vám dá padáka.

    Takže přestaňte s pomluvama a ohrožovat mě i mou rodinu. Děkuji

    Michael Příkazský

    Ps: Já se narozdíl od Vás za své jméno nestydím. Rád bych uvítal Váš osobní názor na můj email: michaelprikazsky@seznam.cz Pokud jste teda chlap.

    A odpusťte si zase podrobnou rozborku toho co jsem Vám napsal, doplněnou komentáři, aby jste vše překroutil. To jediné Vám jde totiž opravdu skvěle.

    • 12. srpna 2014 (12.05)

      Děkuji za komentář. A přestože si nepřejete odpověď, odpovím na něj.

      Rozhodně nebudu kritizovat pravopis, jak píšete. Nevidím důvod, ale popořadě.

      Pokud můj blog považujete za škvár, máte na to právo. Je to Váš názor a nehodlám Vám ho upírat. Jen podotknu, že vracející se čtenáři a to již od roku 2007, ho za něj nepovažují. A právě pro ně píši. Pokud pak jde o návštěvnost, není pro mě zase tak směrodatná. Je jednoduché zjistit obecně platné pravidlo, že založení blogu na WordPress.com je bezplatné a zároveň z jeho provozu autorům neplyne žádný zisk. Reklamy, které se pod články zobrazují jsou vkládány automaticky systémem a příjem z nich je příjmem provozovatele systému, nikoli blogerů.
      Pokud pak v některých článcích vkládám hypertextové odkazy, nejedná se o žádné affiliate odkazy a z toho se skutečně dá logicky odvodit, že traffic není primárním cílem minimálně tohoto blogu.
      Pochopitelně jak je tomu u jiných blogerů nevím.

      Je velice hezké, že, jak píšete, je Vaší motivací dát lidem šanci získat i z ničeho příjem. Pokud by tomu tak skutečně bylo, je to ukázka čirého altruismu. A ten bych si nedovolil kritizovat.
      Ano, jsou tací, kteří altruismus považují za kontraproduktivní, ve vztahu k politice a ekonomii i já mezi ně patřím, ale přiznejme – i světců je třeba.
      Je by mě zajímalo, jak se s oním altruismem slučují affiliate odkazy u oněch šancí. Ale to berte jen jako takový doplňující dotaz.

      Pokud jde o kartu Payoneer, požádal jsem již včera jednu kamarádku, zda může o kartu zažádat. Její bezplatná žádost proběhla ke všeobecné spokojenosti.
      Pokud pak ze svého účtu navštíví sazebník poplatků, koresponduje zcela s tím, který jsem zveřejnil.
      (Ve větším rozlišení zde: http://awesomescreenshot.com/0da3ar70ca Upozornění – screen je dostupný po dobu jednoho měsíce)
      Víte, než něco napíšu, podívám se na to, jak to funguje, zda není někde třeba padělané nějaké to potvrzení a tak podobně.

      Pokud pak jde o Lenina, který Vám doporučil allencuestas.com, k tomu jsem se již vyjádřil v reakci na jeden diskuzní příspěvek, takže nevidím důvod to dál rozebírat.

      Přejdu pak nyní k tomu, zda Vás chci či nechci dostat do nemocnice.
      Nevidím žádný důvod tak činit a také tak nečiním. Stejně tak nepíši žádné výhrůžky, nadávky a nebo anonymy. Nebo jste na mém blogu našel nějakou výhrůžku či nadávku?
      Pokud ano, ukažte.

      A když budete u ukázek, ukažte prosím, jak svým blogem spamuji Facebookové skupiny. Docela by mě to zajímalo, protože taková technika neexistuje.
      Myslím, že jsem již psal, že jde o automatickou službu Facebooku. Jednoduše funguje tak, že v případě, že někoho můj blog zaujme, může se stát jeho příznivcem, mimo jiné na Facebooku. Pak mu systém při zveřejnění příspěvku tento automaticky přebere jako odkaz na jeho zeď.
      Takže tuto službu neposkytuji ani já a ani WordPress; jde o službu Facebooku pro uživatele Facebooku. Se mnou či spamem to nemá nic společného.

      Pokud jde o mé zkušenosti a to zda jsem někomu přinesl něco užitečného, tak to jsou spojené nádoby.
      Jestli jsem něco užitečného přinesl nevím. To já posuzovat nemohu a když, tak jen omezeně. Vzhledem k tomu, že se od ukončení vysoké školy věnuji podnikání a činím tak již více než patnáct let, tak se domnívám, že jsem lidem přinesl něco, za co byli ochotni zaplatit a tedy to pro ně užitečné bylo. Možná se mnou někteří teoretici nebudou souhlasit, ale vidím zde peněžní funkci nejen jako měřítko cen, ale i jako měřítko míry hodnot.

      Pokud pak jde o Vámi zmíněné udání na FÚ je trochu naivní si myslet, že je mým dílem. Silně totiž pochybuji, že by bylo technicky proveditelné v mezidobí přípravy prvního článku na téma allencuestas.com do současnosti, což je 6 dní včetně víkendu, sepsat a doručit udání a zahájit správní řízení. To je fakt naivní představa.

      Závěrem, bych rád konstatoval, že jsem Vás ani Vaší rodinu nikde nepomlouval. To co je obsahem cyklu článků na téma allencuestas.com vzniklo na základě spamu, který mi přišel.
      Články samotné pak vychází z veřejně dostupných zdrojů, a uvedené informace si může každý bezplatně dohledat na internetu svépomocí.
      Samotné využití citací a screenů z jednotlivých webů není v rozporu s žádným platným zákonným nařízením a nebo obdobnou normou, protože jich bylo využito v článku obecné povahy a je možné na jejich užití pohlížet z pohledu tzv. zpravodajské licence.

      Pokud se pak ještě okrajově dotknu „spamování“ je dobré, že ho odmítáte. Proto jste asi totožný diskuzní příspěvek vložil hned 3x.
      U ostatních vložení totožného textu nyní tento zkrátím a omezím ho na upozornění, že byl vložen vícekrát.

      • Kuko
        12. srpna 2014 (19.45)

        Ale no tak Petr…

        Nechápem prečo ho stále pomlouvate… Však je jasné že je to svätý človek. On pomáha ľudom bezprácne zarobiť veľa penazí :)))

        Mne sa páčilo raz ako v projekte Banners Broker (bola to ponziho schéma, ktorá mimochodom stále funguje) chcel pomôcť približne 2000 ľudom vo facebook skupine. Od Banners Broker nám prišla správa, že zrušili možnosť výberu kreditnou kartou. Bol samozrejme aj iný spôsom a to cez internetovú peňaženku Solidtrustpay. V tej však bolo registrovaných veľmi málo ľudí, pretože väčšina mala právu tu kreditnú kartu na výber peňazí. No a on vám ten Príkazsky, koťuha jedna využil situáciu a vložil do facebook skupiny svoje natočené video ako sa zaregistrovať na Solidtrustpay, samozrejme s affiliate linkom. Nielen že tým porušil vtedy pravidla skupiny, pretože bolo zakázané spamovať inými affiliate linkami, ešte sa aj urazil a označil ma za pomlouvača, negáča a čo ja viem čo všetko a požiadal správcov skupiny s ktorými bol kamarát aby ma vyhodili…Zmanipulované a zmagorené ovce samozrejme boli s ním.

        Tvrdil samozrejme, že jeho jediný dôvod bol pomôcť ľudom založiť si spomínanú peňaženku. Žiadny iný zámer nemal. Tvrdil mi že nechcel využiť situáciu a obohatiť sa, no potom mi nešlo do hlavy, prečo tam dal ten affiliate link :))))

        No je to koťuha jedna. A to by bolo vyprávania aj od iných ľudí…

      • 12. srpna 2014 (20.11)

        No u Ponziho schématu musíte být „lidumuil.“
        Je totiž nutné být co nejvýše a pod sebou mít lidí co nejvíce. A je nutno to stihnout dokud se ponzi nezroutí.
        To pomůžete komukoli aby se svezl, ne? 🙂

  2. Kuko
    12. srpna 2014 (9.05)

    Super

    Mohli by ste v budúcnosti rozobrať aj ďalších akože internetových podnikateľov… 🙂

    No merci

    • 12. srpna 2014 (9.16)

      Jsem taky pro 🙂 Skupina na FB bude stále,jen se vždy přejmenuje podle toho co se bude rozebírat.

      • 12. srpna 2014 (16.40)

        Špatně jsem se vyjádřila Kuko skupina bude pracovat, ale nezávisle na tomto blogu.Tento blog byl pouze o Allecnuestas.Nebyl o Panu Příkazkém, ten se jenom přiživil ,aby získal publicitu.Jinak ani jeho odpověď Petrovi není nějak konstruktivní.Zase manipuluje.Ale to už je jeho styl.On to pokládá za pravdu.Abych mu nekřivdila.Všichni si myslíme že mluvíme pravdu.

      • 12. srpna 2014 (18.14)

        Ano, přesně tak. Přiznám že ani nevím, že bych byl v nějaké skupině, byť tuším, kdo dal odkaz na článek. Ale když se mě nějak dotkne, třeba zase spamem, něco co bude podobné, rozhodně nebudu váhat se tomu podívat, jak se říká, na zoubek.
        Ostatně, jak jsem vypozoroval mechanismus sdílení článků, stačí být fanoušek na FB a systém sám upozorňuje na nové články a zadání emailu v pravém sloupci blogu zajistí zasílání týdenních přehledů.

    • 12. srpna 2014 (12.09)

      Nezaložil jsem tento blog za tímto účelem. Zatím jsem se podobnému tématu věnoval jen jednou. Tohle bylo podruhé. A motiv byl jednoduchý – spam v mé poště.

      Nechci se zaměřovat jiným směrem, než blog původně směřoval, nicméně netrvdím, že pokud mě něco nezaujme tak o tom nenapíšu. Ale jak říkám, musí být prvotní impuls. Spam, dotaz či něco podobného.
      Slíbit tedy vážně nic nemůžu.

  3. 12. srpna 2014 (9.13)

    A to je asi to co mnoho z nás nevědělo.Takto do hloubky podnikání pana Příkazkého nikdo asi nezkoumal.Spousta lidí nemá takové znalosti.Teda aspoň já. Myslím, že i proto mnoho lidí pokládalo pana Příkazkého za opravdu poctivého člověka./tak též/. Jen jsem stále nedokázala pochopit,proč to všechno dělá?/ Když mi psal že v Karatbars si příjde na 10 až 30 tis. měsíčně/.Jeho odpověď odpověď byla ,, co má dělat ? lidi mi píšou atd.“ ,,..Tak že kolem sebe dokázal vytvořit pocit nepostradatelnosti a potřebnosti.Všimla jsem si, že pečlivě selektuje svoje FB profily.Profil ,,Michael Jobffer“ a ,,Michael Příkazký“ je napřkl.pro mě úplně nedostupný.Dostanu se pouze na jeden kde inzeruje Karatbars a ještě něco.Tak že mám pocit, že více lidí takto vyselektoval ,aby neměli přehled.,,Rozděl a panuj“. Slova na svou obranu které napsal jen dokreslují jeho myšlení.Píšu pouze fakta.Mrzí mě, že pan Příkazký zná pouze dva tipy lidi.Na ovce a debily.Je možné aby byl někdo tak chytrý ???

    • 12. srpna 2014 (12.15)

      Víte, ono je to složité. To co jsem zjistil je pouze souhrn volně dostupných informací, které jsou každému zdarma k dispozici na internetu. Jak jsem již psal, dát je dohromady mi trvalo asi hodinu.

      Zřejmě mají pravdu ti, kteří tvrdí, že je u nás internetová gramotnost na nízké úrovni. Já si to dosud nemyslel a asi jsem se pletl. Nyní již chápu, že například počítačové kurzy pro důchodce, ale i pro jiné sociální skupiny, mají smysl, byť jsem byl dříve zastáncem toho, že jde o zbytečnost.

  4. Zdeňka Poštolková
    12. srpna 2014 (16.23)

    Pane Petře, tleskám… kam se na vás hrabe STB… ti by z vás měli radost… Již vím, proč se Čechům říká, zlý, závistivý , pomlouvačný a udavačský národ… Podle podobných lidí, jako jste vy… fuj tajbl…..A že selektujeme lidi… ??? Jaké lidi… jestli ten odpad.. tak to ano… ale to by udělal asi každý… nebo máme za sprosťárny líbat ruce??? To bychom nebyli „ovce“??? a nemusíte mi odpovídat, zase zahazuji přístup na tento web.. už jsem ho měla pryč, nebýt toho, že se objevil v jedné, mně milé skupině…

    • 12. srpna 2014 (18.09)

      Díky za potlesk, ale STB by mi asi moc netleskala. Jak jsem již psal – vše jsem zjistil z veřejně dostupných zdrojů. Kdyby takový postup používal každý, možná by bylo na internetu o trochu bezpečnějí.

      Ale jinak s Vámi plně souhlasím s tím, že za sprosťárny se ruce líbat nemají. A proto jsem taky ten minicyklus článků napsal. A až budete zahatovat přístup na tento web, jak píšete, udělejte to pořádně. Minule se to nepodařilo a byla jste tu asi častěji než si vůbec myslíme, že?

  5. Zdeňka Poštolková
    12. srpna 2014 (16.26)

    A pochopit, proč to Michael Příkazský dělá, asi nikdo z těch nenávistných lidí nedokáže, to je marný….

    • 12. srpna 2014 (16.44)

      No to je fakt marný je to marný , to nikdo nepochopí proč to dělá.

    • Jana
      14. srpna 2014 (10.05)

      Je to marný, je to marný, je to marný … proč to asi dělá? Že by proto, že jiný příjem nemá? Ale tak to ne, to nebude určitě pro peníze (fuj), takový dobrák od kosti…

  6. Zdeňka Poštolková
    12. srpna 2014 (19.15)

    A tento blog nebyl o panu Příkazským? Danielo, kupte si slepeckou hůl… 😀 a od doby, co jsem naposled psala, jsem zde nebyla… nefanděte si, denně zvracet nemusím…
    ======================================================================

    “ A to jsou jen dvě ukázky jeho podnikání. Surfovací systém, který poškodí reputaci vašeho webu a možná zapříčiní penalizaci od Google a v horším případě i nařčení z podvodu od některých reklamních společností a perfektní nabídka karty, kterou si můžete zařídit za stejných podmínek a vydělat stejně i bez lživého tvrzení, že to je možné jen přes něj či jiné členy partnerského programu.

    Tedy vyloženě škodlivý návod a lživé tvrzení za účelem získání profitu.“
    =======================================================================

    A jak vydělám, když to někomu nabídnu, a on se zaregistruje rovnou, jako bych to měla udělat já??? Vydělá na tom jen Payoneer, … to je základ affiliate programu, jít přes link doporučovatele… ale u nás se razí..: Ať vydělají velké firmy, jen ať z toho probůh , nemá něco soukromá osoba… To je hnus… když se karta pořídí jinak než přes členy affil. programu, jediný kdo vydělá , je Payoneer… Jen aby náhodou nikdo jiný nezískal profit.. to se u nás neodpouští… Takto můžete i zlikvidovat MLM … 😀 Registrujte se přímo pod firmu… 😉 Panebože… proto v naší zemi jde tak špatně MLM… Já o nic sice nepřijdu, ale jen ať nevydělá Pepa… Jak typické.. Je mi z vás skutečně šoufl, Bando udavačská… nejste náhodou z berňáku???

    • 12. srpna 2014 (20.36)

      Paní Poštolková, nepsala jste něco o tom, že zahodíte odkaz na tento blog? Myslel jsem, že nezvládáte pouze pochopení psaného textu, ale vidím, že jste na tom blbě i v zahazování odkazů.

      Pokud se Vám zdá, že jsem změnil tón a jsem na Vás hrubý, tak máte pravdu. Co ale taky s ženskou, která tvrdí, že patřím do nějaké udavačské bandy.

      Takže ve zkratce. Pokud nepochopíte, co je ve článku psáno, tak uděláte nejlépe, pokud si ho raději přečtete dvakrát.

      Jestli jste totiž ze článku pochopila, že bych snad tvrdil, že se nemají využívat affiliate odkazy, pak máte velkou šanci, že by Vám mohli, jak se říká, vrátit školné. A možná i v pomocné škole.

      Zcela jasně jsem uvedl, že není špatné využít affiliate odkaz, ale že je svinstvo, tvrdit, že to bez něj nejde. Ono to jde, ale to je v článku napsáno dost jasně.

      • Miroslav Šustr
        13. srpna 2014 (11.09)

        No vida, takže nejen hrubost, ale i arogance, nabubřelost, urážky atd. Už je mi jasné proč jen „Petr“ 🙂

      • 13. srpna 2014 (12.07)

        Je hezké, že Vás zaujala forma. Jen jste jaksi opoměl zkusit číst celou historii komentářů a unikl Vám i důvod formy. Nicméně forma není zase tolik důležitá, důležitý je obsah. A ten Vám utekl úplně.

      • Miroslav Šustr
        13. srpna 2014 (13.10)

        Vážený, není mi příjemné být mezi takovými jako jste Vy a proto odcházím a dávám si dobrý pozor, aby se mi to povedlo a nemusel případně vracet školné. Bavte se tu.

      • 13. srpna 2014 (13.20)

        Ježíši, tak už běžte a nepište o tom.

        Myslíte, že mě baví číst komentáře lidí jako jste Vy? Lidí, kteří nejsou schopni vyprodukovat samostatnou myšlenku, napsat konrétní a odůvodněný komentář ve stylu „Nelíbí se mi to a to, protože si myslím, že nemáte pravdu a mám pro to takové a takové důvody.“ Takových, kteří budou do zblbnutí omílat dokola svou mantru a ani se nepozastaví nad tím, že jim byla předložena ověřitelná fakta?
        No to víte, že ne.
        Takže Vám přeji šťastnou cestu a prosím, jako v té pohádce, ano? Nesmíte se otočit, jinak Vás kousne trpaslík…

  7. Miroslav Šustr
    12. srpna 2014 (20.17)

    Tak jsem si to tady přečetl a je mi trošku smutno. Diskutovat s někým, kdo se skrývá za pseudonym „Petr“ nehodlám. Tolik času co věnoval snůšce pomluv na jiného člověka svědčí o tom že – buď mu Michael něco velmi ošklivého udělal, anebo – není zcela zdráv. Tolik zla jsem dlouho nečetl. Bohužel se najdou i tací, kteří mu skočí na lep. Takže Zdeňko Poštolková jediná Ty tu máš, dle mého názoru pravdu. Někdo prostě maká a snaží se a jiný špiní, plive a ničí. Ale jiní nebudeme a nakonec i to je demokracie.

  8. Tom
    13. srpna 2014 (3.36)

    Dobrý den, mám další bližší info o „guru“ .Příkazským, proto bych rád přispěl do skupiny, Jen nevím kde jí hledat. Poradí někdo ?

    • 13. srpna 2014 (13.31)

      Upozornil jsem na Váš příspěvek jednoho z diskutujících o kterém se domnívám, že by Vám mohl odpovědět a teď nezbývá než počkat, zda Vám odpoví.
      Jistě pochopíte, že emaily diskutujících zveřejňovat nebudu.

  9. 14. srpna 2014 (21.51)

    Tome skupina byla zavřena, aby se už dále nic nepsalo jednalo se pouze o ten systém Alencuenstas.Nic jiného.Pan přikazký se do toho jen připletl, protože to nabízel.Nikdo nechce nikoho pranýřovat.Ani pan Petr to neměl v úmyslu.Věřím,že všichni lidé mají právo na svůj názor.Jen tolerance a slušnost některým nic neříká.Tak že jestliže tady zazněly jadrné urážky, tak jen protože ti lidé nezvládli svoje ego.Všechno záleží na lidech.My jsme si pouze dovolili vyjádřit názor.Respektovat člověka a jeho názory je znak vyspělosti demokratické společnosti.

  10. acz
    15. srpna 2014 (2.01)

    Jako nezaujaty clovek se zde docela bavim. Necetl jsem vsechny clanky na toto tema, jen posledni tri a musim rict, ze „Petr“ informuje objektivne, a na rovinu rika jak se veci maji bez zbytecnych emoci. Velmi emotivne ladene jsou naopak komentare od lidi zapojenych do tohoto pseudo byznysu, pripadne od lidi kteri v nem zapojeni byli a skoncili zklamani. Ja jsem zapojen nastesti nebyl, protoze tomuto modelu shaneni lidi pod sebe jsem nikdy nefandil, nefandim a ani fandit nebudu.

    • 15. srpna 2014 (21.27)

      Pane souhlasím,protože je těžké vysvětlovat neznalkům jak to chodí na internetu.Já napříkl. jsem samouk, tak že některé věci neznám a pochybuji ,že je zná i ta paní co se tak rozčílila.Pan Petr je vzdělaný člověk a tak určitě ví o čem píše. Psal pouze fakta.Většina lidí na FB má základní znalosti.Neznají tyto věci o kterých pan Petr píše v blogu.Pro mě to byla cená informace.

  11. praitelia@centrum.cz
    11. října 2014 (21.03)

    čo to čítam , mňa z facebooku vyhodili, keď som kritizoval allencuestas, prišiel som na to skoro hdeď, a to vďaka iným názorom, ktré boli prezenované na facebooku allencuestas cz+sk. Mimochodom už nefunkčná, takýe p. príkazsky ako je to z tým vyhadzovaním, a blokovaním?
    Ja som sa neregistroval cez affiliate, ale aj tak mi nič nebolo vyplatené. Na druhej strane som rád, že viem ako to chodí a dávam si pozor. Hlavne žiadne osobné údaje a podobne.

    • 13. října 2014 (18.41)

      Omlouvám se za pozdější schválení komentáře, byl jsem dost pracovně vytížen. A díky za něj.

  12. Kunovska
    16. října 2014 (12.43)

    Přečetla jsem si tady všechny příspěvky, neboť jsem chtěla vědět co pan M. Příkazský po letech dělá a náhodou jsem objevila tento blog.U p. Příkazského jsem se registrovala pod něj u Wazzubu cca před 2 roky. Pak jsem pochopila, že je to blud a skončila. Moc fandím panu Petrovi, který byl ochoten věnovat svůj osobní čas, a napsal co napsal. Pro mně to všechno bylo novum. Děkuji za fundované informace ! Za směšnou sáhodlouhou obhajobou M. Příkazského, se cosi skrývá, záměrně zkouší opět manipulovat a tkz “ hrát na city“- vždyť je to trapné. Ale budiž, sám si nahrál na smeč a dle jeho argumentů si soudný-inteligentní člověk o něm udělá „ten správný obrázek“. Toť můj názor laika.

    • 16. října 2014 (13.16)

      Díky za komentář a zejména pochvalu. Určitě se zase někdy vraťte.

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: