Úvodní stránka > Z domova > Hlava pomazaná, nebo namazaná?

Hlava pomazaná, nebo namazaná?

man-158807_640Dnes jsem připravoval článek, který měl ukázat další obor, kde se angažuje stát a jako obvykle, zcela zbytečně, draze a zdlouhavě. Jenže jsem si omylem pustil zprávy na televizní stanici Prima. A byl jsem skutečně pobouřen. A stále jsem.

Zemanova superdebilita ještě asi nedosáhla nejvyššího levelu.

O Zemanovi jsem již na tomto blogu několikrát psal. A musím se přiznat i k jednomu svému, pokud ne názorovému omylu, tak alespoň k chybnému odhadu.
V několika článcích, které jsem zveřejnil před presidentskou volbou, kde byl bohužel Milouš zvolen, jsem došel k názoru, že je volba Milouše Zemana menším zlem.

Na svojí obhajobu ovšem musím zdůraznit, že na každé rozhodnutí je nutno pohlížet skrze prisma doby a pokud bych se mohl vrátit v čase a nevěděl bych, jak se Milouš předvede, tvrdil bych asi to samé.

Nyní bych se ale také měl pochválit. Přiznáním omylu jsem totiž morálně převýšil Miloše Zemana a mám tak plné právo pokračovat v tomto článku. Tato poznámka je uvedena více či méně pro členy Miloušova fanklubu, kteří sem asi ale příliš nechodí. No, Haló noviny to tu fakt nejsou.

Dosud jsem se ale nenaštval tak jako dnes u sledování onoho výše zmíněného zpravodajství.

Na Zemanovy největší průšvihy, jak je vidím já, jsem upozorňoval vícekrát. Stačí, pokud v pravém sloupci kliknete na klíčové slovo „Zeman“ a uvidíte sami.

Naleznete například článek kritizující vyvěšování jakéhosi modrého hadru na Hradě (S modrým hadrem za Zemanem) kde se prezentoval jako obyčejný slouha EU.

Někoho pak možná i pobouří článek „Má Miloš Zeman řitní otvor?“ ukazující, že Zeman nedokáže ani odpovědět na otevřený dopis, protože jde o kontroverzní téma, kterému jednoduše nerozumí.
Mynářova vila? To je ten nejmenší problém.“ pak docela dobře zobrazuje to, že Zeman je asi opravdu od reality odtržen, nebo chce získat hlasy kryptokomunistů a nebo je již skutečně zralý na hospitalizaci u docenta Chocholouška.

Fiktivní dopis před pár dny pak zmiňovat nemusím, například na jednom webu, který ho přebral, má v době přípravy tohoto článku již téměř 6 a půl tisíce shlédnutí, takže ho asi pár lidí četlo.

Dnes mě ale Miloš dostal. Za lži vyslovené o novináři Peroutkovi se omlouvat nehodlá. Ne, naopak očekává omluvu, protože on má vždycky pravdu.

Dle televizního zpravodajství (k náhledu na tomto odkazu, věci je věnována zpráva v čase cca 5.35) se prý Zeman omlouvat nebude a omluvu očekává on. Článek prý dohledávají lidé z jeho týmu.

Nevím jak vy, ale já měl vždy za to, že pokud někdo hodlá použít či citovat a nebo se jen odkázat na nějaký zdroj, má ho k dispozici. Ne kvůli zpochybnění, ale prostě jen proto, že se někdo může zeptat. O tom mě až moc dobře již někdy před dvaceti léty poučila moje první seminární práce.

Miloš Zeman se, podle mého názoru, jen vymlouvá. Co ale čekat od člověka, na kterého se jen v souvislosti v presidentskou volbou provalilo vícero lží.

Psal jsem, že jsem byl pobouřen. Ano byl a jsem. Pro někoho je to možná jen kapka v moři Zemanových debilit, ale pro mě je to ona pomyslná poslední kapka.

Osočení někoho, jedno zda Ferdinanda Peroutky či kohokoli jiného, z obdivování Hitlera či čehokoli jiného bez důkazu je v mých očích vrcholem hnusu.

Jedná-li se pak o někoho, kdo již není mezi námi a nemůže se osobně bránit, vrcholem zbabělosti.

Následná reakce je pak vrcholem čirého zmrdismu.

V jednom z přebraných článků tohoto blogu, shodou okolností má štítek „Zeman“ je obsažen citát Adama Smithe, který je dobré připomenout.

Může se stát, že člověk … má vysoké mínění o svých nápadech a je natolik unesen půvabem vlastní koncepce vládnutí, že nemůže strpět jakoukoli odchylku od své vize. Pokouší se ji uskutečnit do všech detailů bez ohledu na podstatné zájmy či silné předsudky vůči nim. Zdá se, že si umí představit, že dokáže řídit různé členy velké společnosti tak snadno, jako ruka tahá různé figury po šachovnici, které se bez pohybu ruky nemohou posouvat. Ovšem na velké šachovnici lidské společnosti má každá jednotlivá figura vlastní zdroj svého pohybu, naprosto odlišný od toho, co stanovuje legislativa.

Adam Smith (Teorie mravních citů, Část IV. Oddíl II., Kapitola I.)

Já bych to celé zkrátil na parafrázi věty, kterou Zeman, mimo jiné také lživě, přisoudil Peroutkovi.

„Nemůžeme-li míti na Hradě státníka, budeme tam míti zmrda.“

Rubriky:Z domova Tagy:, ,
  1. 05. února 2015 (0.59)

    Ja to radsi nesleduju, ale vzhledem k tomu ze casto 4 ze 4 vpravo linkovanych clanku na psovi siji do Zemana, man pocit, ze musi mit v mnohem pravdu (Zeman, ne babisovky). Posledni vec co jsem sledoval byla o skolstvi a zpusob jakym to prekroutili byl proste fascinujici. Porad si tedy myslim ze je mensi zlo (jeste lepsi by bylo prezidenta nemit).

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

