Úvodní stránka > Z domova > Chcípni potvoro!

Chcípni potvoro!

red-wine-505296_640Tak jsme se díky ČTK dozvěděli, že Milouš Zeman zase perlil. Poněkud se již zdráhám napsat slovo president, protože Milouš je spíš než to, jen dobře placený hradní šašek.

Zprávu ČTK převzala řada periodik, a tak jsme se mohli dozvědět, že Milouš na Hradě předal 25. února plakety vinařům, kteří uspěli v národní soutěži vín a degustační expozici Salon vín České republiky.

A přirozeně zase perlil.

Víno je podle prezidenta Miloše Zemana nejkrásnější nápoj. Člověk, který nikdy nenavštívil vinný sklípek a neslyšel cimbálovou muziku, není plnohodnotným člověkem, poznamenala hlava státu při středečním oceňování vinařů v soutěži Salon vín. Při společném fotografování poté evidentně dobře naladěný Zeman v přípitku prohlásil: Smrt abstinentům a vegetariánům.

zdroj (zvýrazněný text byl zvýrazněn autorem blogu)

Ať si, pro mě za mě, Milouš na Hradě přijímá koho chce a uděluje co chce. Ale bylo by dobré, kdyby u toho nemluvil.

Jeho tvrzení o tom, kdo je a kdo není plnohodnotný člověk jsou poněkud mimo mísu. Skutečně se necítím polovičním člověkem, protože jsem neslyšel cimbálovou muziku. Stačilo mi to jednou v nějakém televizním pořadu, kdy jsem omylem chybně přepnul kanál. (ve sklípku jsem byl, ale preferuji spíš dobré mělnické).

Nicméně tyhle Miloškovy kecy by se daly ještě přejít.

Pokud ale hodlá přípitek končit přáním smrti abstinentům a vegetariánům, pak jedinou omluvou může být jeho stařecká demence. Jinak si neumím tuto další nehoráznost vysvětlit.

Mám celou řadu přátel, kteří jsou abstinenti a nebo vegetariáni. Někteří i obojí. Abstinenty dokážu pochopit, sám se napiji opravdu jen příležitostně. Vegetariány pochopit neumím, ale je to jejich volba a plně jí respektuji. Navíc mezi nimi znám řadu lidí, kterým Zeman jako člověk skutečně nesahá ani po kotníky.

Pokud pak vezmu v úvahu, že Milouš takhle blábolil v době, kdy většina politiků vyjadřovala svůj, určitým způsobem pietní, postoj k tragickým událostem v Uherském Brodu, připadají mi jeho plky krajně nevhodné.

Moje babička, vždy když někdo kýchl, měla po ruce rychlou reakci. Prohlásila „Chcípni potvoro!“

Takže milý Milouši Zemane, dovol, abych ti soukromě připil také. „Chcípni potvoro!“

Moje drahá polovička se mi dívá při přípravě tohoto článku přes rameno a prohlásila, že Zeman jede zítra (respektive dnes, článek je plánován na půlnoc ze čtvrtka na pátek) do Uherského Brodu a snad zase neudělá nějakou mezinárodní ostudu.

Proto v obecném zájmu přípitek pro Milouše musím změnit. „Vezmi si prosím všechny prášky, které ti snad už konečně někdo naordinoval. Ty na hlavu Miloši.“

Rubriky:Z domova Tagy:,
  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

