Erwache!

people-313593_640Někdy je to ironie. A pak nevíte, jestli se máte smát a nebo jen udiveně kroutit hlavou.

Poměrně nedávno jsem si řekl, že se už nebudu zabývat hradním šášulou Miloušem Zemanem. Ten člověk evidentně není duševně v pořádku a pokud jsou naši zákonodárci jen trochu soudní, udělají vše pro to, aby jeho funkční období netrvalo až do jeho standardního konce.

Vím, že to může být technicky problematické, ale historickou zkušenost již máme (viz lex Svoboda).

Ale říká se, že člověk míní a příroda mění. V tomto případě se přírodou stal vůdce party Miloušovo přátel, Strany práv občanů (můj oblíbený dr. Zoidberg by asi opět zvolal „Jak humorné!“) Jan Veleba.

Veleba and his boys totiž svolali na zítra, 7. března, na Hradčanské náměstí na podporu Milouše Zemana akci s názvem „Národe, probuď se!“

Přímo z pera Veleby, včetně kontaktu na organizátora, to naleznete na tomto odkazu.

Při přečtení této „aktuality“ jsem se jen pousmál. Zeman svým chováním, lhaním a překrucováním faktů, myslím, probudil z letargie už dost lidí.

Ale pořád mi tam něco nesedělo. Jako bych už někde něco podobného zaslechl a nebo o tom slyšel.

A pak mi to „docvaklo.“

Jeden můj kamarád je sběratel. Ne právě nevýznamný sběratel militarií. A v sekci vojenské hudby se u něj nachází i staré gramofonové desky. Přirozeně s vojenskou hudbou, kde dominují, jak jinak, řízné marše. No, přiznejme, že bývají i plné ideologie.

Je občas zajímavé sledovat, že milovníci totality mají často plnou hubu vzájemně podobných hesel a výkřiků. Jak, že to říká ten doktor Zoidberg? „Jak humorné!“

Nevím tedy jak moc humorné to je. Připomnělo mi to totiž nacistický pochod „Probuď se Německo!

Nikoho z ničeho neviním. Ale je to zajímavá asociace.

Tak si to taky poslechněte…

 

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Napsat komentář

