Úvodní stránka > Z domova > Milostivá, s tím parchantem vypadněte!

Milostivá, s tím parchantem vypadněte!

silhouettes-68153_1280Ne, že bych byl každodenním návštěvníkem restaurací, barů a podobných zařízení. Copak o to, chuť by byla, ale času není nazbyt. Omezuji se tedy spíše na kávu či svačinu spojenou s nějakou pracovní schůzkou, večeři s přáteli či rodinou a občas i to pivečko s kamarády. I když to spíš při dovolenkovém toulání a i tehdy se většinou vymluvím. Jsa téměř abstinentem mě již pivní přebory nelákají.

Oproti školním létům se prostě věci nějak změnily a člověk má asi jiné priority.

Občas se mi ale stává, že v pohostinském podniku je i nějaká ta rodina a nebo jen matka s dítětem či dětmi. Pravda, většinou jsou dítka vychovaná a nijak neobtěžují své okolí. Někdy ale narazím na jinou situaci a nezvedené dítko více než obtěžuje své okolí.

Pokud si nyní myslíte, že onu větu v nadpisu tohoto článku v takové situaci pronesl nějaký číšník pletete se. Po několika velice slušných upozorněních, že nezvladatelné robátko obtěžuje své okolí, hlučí a lidé by rádi klid na objednaná jídla jí na adresu matky toho dítka pronesl poměrně distinguovaný muž středního věku. Upravený, v letním obleku, popíjející po obědě kávu.

Nebyla to tedy přesně slova z nadpisu.

Zněla nějak takto: „Milostivá promine, ale několikrát jsem vás již slušně požádal, abyste své robátko zklidnila. Ruší nejen mě, ale domnívám se, že celé okolí. Mohla byste mu teda už nějak zacpat tu hubu a nebo s ním táhnout do prdele?

Přidám i technickou poznámku. Řekl jsem to té krávě já.

Pohoršilo vás to někoho? Jste snad emancipovaná matka s dítětem a dostáváte z mého přiznání hysterický záchvat? Chcete mi říci, že když mi v některých restauracích vadí děti (ó, jak kruté, necitelné a asociální, že?) ať do nich tedy nechodím?

Nebo jste homosexuální cikánský cyklista a aktivista a našel jste novou utiskovanou menšinu – krávy s obtěžujícími parchanty – a budete proti tomuto článku veřejně protestovat?

Máte na to plné právo. Pošlete mě do hajzlu, stejně jako já tu nánu do prdele. Doporučte mi, ať chodím do restaurací, kde nejsou děti, když mi vadí. To všechno bude v pořádku.

Jen by mě zajímalo, zda budete stejně nestranní i v případě vládního návrhu zákona, který byl vládou schválen v úterý, 3. června t.r. o plošném zákazu kouření v restauracích.

Až doporučíte nekuřákům, aby z restaurace, ve které se kouří, šli tam, kde ne. Až budete ctít i práva majitelů restaurací, tak máte na to, co jsem psal v předchozím odstavci právo.

Do té doby můžete jít …, no, kamkoli.

Článek byl původně zveřejněn v internetovém magazínu Abeceda a naleznete ho na tomto odkazu.

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. 17. června 2015 (0.08)

Zanechat Odpověď

