Úvodní stránka > Různé > Ta lenost je děsná

Ta lenost je děsná

Ano přiznávám. Jsem líný. Zrovna nedávno mi to bylo svým způsobem vytknuto. Emailem. Že snad už nepíšu.

Někteří víte že píšu (Ginuško).

Někteří se právě naštvali, že ten pravičáckej hajzl pořád píše. Alespoň doufám, že se naštvali, protože to je dobře.

Takže píšu, ale od té doby co jsem začal své články zveřejňovat na stránkách magazínu Abeceda jsem se na to tady kapičku vykašlal. Víte, ono přepsat článek dvakrát je děs. Víte vy co je to za práci? Označit text, stisknout klávesy Ctrl a C, přejít kurzorem myši na nové místo a pro změnu stisknout Ctrl a V. No hrůza.

Ale urval jsem se a řekl si, že to přemůžu, tu lenost, a hodím ty články i sem. Takže tu o půlnoci z pátku na sobotu vždy najdete to co vyšlo uplynulý týden. No a poud byste hledali ty starší věci, tak je najdete na tomto odkazu.

A omlouvám se, už bez titulních obrázků. Prozatím.

Rubriky:Různé Tagy:
  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

