Úvodní stránka > Ze zahraničí > Pod stromeček

Pod stromeček

24. prosince 2016 Napsat komentář Go to comments

To máte tak. Když jsem byl malý tak jsem pod stromečkem pravidelně nacházel knihu. No, spíš bych měl napsat slovo knihy, protože u jedné nezůstávalo.

Později se ten zvyk přenesl až do současnosti.

Řada lidí se těší, že jim od mě nějaká ta kniha pod stromkem přistane. Někteří se toho naopak trochu děsí. Těch je ale poskrovnu.

I řekl jsem si, že vám také věnuji něco ke čtení, doufejme i k zamyšlení.

No a právě teď mě přestalo bavit dělat korekturu ještě jednou. Dělal jsem jí, kdy jsem připravoval tento článek pro magazín Abeceda, kde vyšel včera v poledne. A víte co? KLIKNĚTE NA TENTO TEXT a dostanete se přímo k němu. Proč to psát dvakrát, že.

Tak pěkné Vánoce přeji.

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

