Úvodní stránka > Z domova > Jak bude potrestán Ivo Ištván?

Jak bude potrestán Ivo Ištván?

17. července 2013 Napsat komentář Go to comments

istvan2Několikrát jsem zde již psal, že tzv. „aféra Nagyová“ je uměle vykonstruované obvinění, kterým se junta státních zástupců a policajtů snaží diktovat, jak má probíhat politika.

Přirozeně konstrukce podporovaná socialisty a jinými levičáky.

Tomuto myšlenkovému odpadu zdatně sekunduje parta lidí, kteří Ištvánovu pošlapávání elementárních hodnot nadšeně hýkají na nejrůznějších diskuzních fórech a podobných webech. Zčásti jednoduše hloupí lidé, zčásti socialističtí paraziti.

O tom ale píšu velice často a není třeba to nijak rozvádět.

Jak jsem již uvedl, upozorňoval jsem na absolutní nelegálnost Ištvánových kroků. A jak je vidět, můj názor nebyl nijak mimo mísu. Nejvyšší soud včera zcela jasně deklaroval, že obvinění a vazebně stíhaní poslanci musí být vyňati z pravomoci orgánů činných v trestním řízení.

Prozatím není známo odůvodnění a další podrobnosti, ale v zásadě se potvrzuje můj názor, že prokurátoři politiku neurčují.

Je pravdou, že ústavní právník Kysela s rozhodnutím NS zásadně nesouhlasí, ale to je asi tak vše, co může dělat. Možná je to dobře, protože právník Kysela se domnívá, že projevem poslance, je pouze čistý projev u řečnického pultíku. Poněkud omezené pojetí, stejně jako je asi omezený právník Kysela.

Prokurátor Ištván ovšem potvrzuje pravidlo, že potrefená kobyla nejvíc kope. Přes zcela jasné konstatování Nejvyššího soudu tvrdí, že toto rozhodnutí neznamená zastavení trestního stíhání. Nevím, jak si to ve své pomatené mysli představuje, ale asi se domnívá, že může stíhat osoby rozhodnutím NS vyjmuté z jeho pravomoci.

V takové souvislosti se již vůbec nedivím tomu, že expremiér Nečas požaduje, aby byl Ištván za své jednání pohnán k odpovědnosti.

Osobně bych se vůbec nespokojil s Ištvánem a jeho nohsledy a ani s kárným senátem. Pokud někdy prokurátoři volají po exemplárním odsouzení, je načase po něm volat i nyní. Dal by se tak jasný signál podobným Ištvánům ale i Šlachtům, kde je jejich místo a kam jejich špinavé pracky nepatří.

Policie a prokurátoři mají své úkoly. Není jimi ale diktování politice, jak má probíhat.

Poznámka pod čarou. V době přípravy tohoto článku oznámila TV Nova ve svých nočních zprávách (16. 7 .2013 ve 23 hodin), že všichni tři vazebně stíhaní exposlanci byli propuštěni z vazby.

  1. 18. července 2013 (4.36)

    Dobrý den , docela se směji tomu , jak jsou levicově zaměření čtenáři poměrně frustrovaní , že zázraky , tj. pobyt ve vazbě , se jaksi nedějí a mají „po vánocích“ . Mne spíš vadí , že nikomu z těchto se sociálním cítěním nevadí , že tu mademe Nagyovou, ať byla jakákoliv , tak že ji seberou jako velmi nebezpečného zločince s potupnými donucovacími prostředky , její dceru, která se ničím neprovinila , vykáží z bytu , k němuž má právo a madame Nagyovou přesně podle stejného scénáře , jako kdysi paní Jourová , ji nechají v režimu 72 hodin , kde opět veškeré vše , co dělá člověka člověkem , tj. např. aby se mohla například umýt a být jako člověk , je jí po tři dny odepřeno . Tak ve středověku byli lidé na slámě . Takže tohle je přeci jen „poněkud“ pokrok . Ale sociálně zaměřeným čtenářům to nevadí , asi si nepřipouští , že se jich to netýká , mají i „dobrý“ důvod , kdo má prý „vše v pořádku“ , tak se nemá čeho obávat , prý . Já jejich eufemismus ale nesdílím . A navíc , kde berou sociálně založení čtenáři jistotu , že tím , že oni tři krátce ve vazbě pobývající , tím , že složili mandát a byli nahraženi jinými , tak kde berou levicoví čtenáři naprostou jistotu , že po jejich odchodu případné hlasování dopadne tím kýženým „korupčním“ způsobem , když je hlasování závislé na mnohem větším počtu a nelze nikdy předjímat , jak doopravdy dopadne a to již po odchodu ze sněmovny nemohli ti bývalí poslanci ovlivnit . Například mohli náhle ochořet jiní tři , i to se může doopravdy stát , nebo mnoho jiných příhod , které by některým znemožnily se dostavit do sněmovny v plném počtu .

    • 18. července 2013 (8.48)

      Doplním Vás. Ti, kteří mají „vše v pořádku“ se pak moc diví, když i je semele rozjetá mašinérie. Pak ale bývá již pozdě.

  2. 18. července 2013 (18.34)

    Člověče, vy jste vážně případ. Po dlouhé době jsem nakoukl přes odkaz u Bavora, a v jednom článku čtu, jak nejprve horlíte proti „slovním odpadkům“ diskusních fór a nezměněnému slovníku (prý) nebezpečných socialistů …a hned nato vyplodíte článek, který je těmi odpadky zásoben jak spalovna Malešice a do slovních obratů Urválka nemá daleko… :o).
    Jen na pár řádcích tu objevuje „myšlenkový odpad (nějaká vaše fixace na odpadky?!?) junta policajtů, hýkající hloupí lidé a paraziti, potrefená kobyla (není lepší husa?), Ištván a jeho nohsledi (zvlášť povedené), omezený právník Kysela (Ústavě samozřejmě rozumějí nejlíp v Mises institutu), špinavé pracky Ištvánů a Šlachtů (umíte tato slovíčka zakníkat i fistulkou pánů Klausů?!?).

    Prostě skvělý výkon, ukázka názorové pevnosti a skvěle zameteného vlastního prahu. Myslím, že menší okouzlení sebou samým by vám jen prospělo… Z.

    • 18. července 2013 (21.40)

      Že Vám vadí pravice jsem vcelku pochopil. To, jakým způsobem napíšu článek je moje věc. Jak jste došel k názoru, že jsem okouzlen sám sebou nevím a vcelku je mi to i jedno. A pokud se Vám to co píšu nelíbí, zkuste napsat co, proč a odůvodnit to. Určitě to zvládnete, nebo ne?

      • 19. července 2013 (0.38)

        Jakým způsobem napíšete článek je jistě vaše věc, ale pokud tento článek svou formou nápadně připomíná vše, co jste kritizoval v článku předchozím, je výsledný dojem… jak to říct slušně… rozpačitý. Nevím, jak ještě jasněji napsat, co mi vadí. Zatlačte, a zkuste to pochopit. Zvládnete to, nebo ne?

        Pokud ovšem myslíte, co mi obecně vadí na fantasmagoriích z laboratoře ‚libinst‘ o vyšlechtění té nejpravicovější z pravých pravicí, tak to by bylo dlouhé povídání, a na to je můj čas drahý. To jistě pochopíte, máte to ostatně v ideovém základu, že čas jsou peníze… ale možná příležitostně.

        K tomu okouzlení sebou samým… to na mě prostě dýchne z každého vašeho příspěvku zde, i jako hosta na diskusích. Mohu se mýlit, ale zdá se mi, že na hrdého libertariána k smrti rád kádrujete.

      • 19. července 2013 (1.37)

        Souhlasím, že ohledně formy máte pravdu. Byl to ostatně z části úmysl. Ovšem forma není obsah. A to v daném kontextu považuji za rozhodující.

        Jinak bych rád konstatoval, že nejsem ve všech směrech příznivcem libinstitutu, ale nepovažuji jejich myšlenky za fantasmagorie. Chápu ale, že pro kolektivisty je to pošlapání jejich ideálů, které jsou, nejen dle mého názoru, skutečnými fantasmagoriemi.
        Je to ale těžké vysvětlit někomu, kdo o uvedeném nemá žádné znalosti, vyjma nějakých zprostředkovaných z levicových kruhů. O tom jste mě přesvěddčil poznámkou o ideovém základu, obsahujícím „čas jsou peníze.“ To totiž může říci opravdu jen ten, kdo neví o co jde.

  1. No trackbacks yet.

Zanechat odpověď na aztli Zrušit odpověď na komentář