Úvodní stránka > Z domova > A můj zájem podpoříte taky?

A můj zájem podpoříte taky?

euro-427532_640Tak si tak říkám, že by bylo docela zajímavé udělat nějaké mistrovství. V nějaké disciplíně, která by zaujala mě a některé mé přátele.

Napadá mě třeba mistrovství světa ve striptýzu. Nemyslíte, že by to mohlo zaujmout? Já myslím, že by nás pár zašlo. Udělalo by se to v nějakém nočním klubu. Pití, občerstvení v ceně. Pro náročnější fanoušky by mohla být pořádána soukromá představení a tak podobně.

No a proto bych potřeboval, abyste mi na to dali nějaké peníze. Takovou akci přeci nemohu pořádat jen tak, bez peněz. A mě a kamarády striptýz opravdu zajímá. Je třeba také zaplatit ten noční klub, to pití, jídlo, nějaké ceny se musí koupit. Je toho hodně. A já na to sám nemám. Kamarádi taky přispějí.

Tak kolik mi dáte?

Pardon? Říkáte, že mi nedáte nic? Že vás paní, ano vás, co se tak pohoršujete, striptýz nezajímá? A co je mi jako, kurva do toho, že VÁS to nezajímá? Prostě mi ty prachy dejte!

Co? Jako, že si mám nějaké mistrovství pořádat za svoje? A když na to nemám a nedokážu na to vydělat, ať se jdu bodnout?

Dobře, tak po dobrém. Tvrdíte, že vás striptýz nezajímá, ok. Ale víte, že tím, že přijedou i zahraniční zájemci o striptýz, tak tu u nás utratí peníze? Že tak přispějí našemu obchodu? Pár mega. Co to je. To dohromady dáte, nebo ne?

A pak taky budete mít ostudu, že nepodporujete to … vyžití a že nemáte prachy. Žebroto jedna.

Že vás to fakt nezajímá. Že je to o holejch prdelích?

No a co. Grand Prix v Brně má holou prdel taky a tam ty prachy jako dáte? I přes to, že na sebe údajně taky nevydělá? A že to zajímá taky jen někoho?

To je hezký teda.

Článek byl původně zveřejněn v internetovém magazínu Abeceda a naleznete ho na tomto odkazu.

  1. oldwomen
    01. června 2015 (7.21)

    Nejen motorkáři…. Asi bychom zirali, jak by se vše proměnilo po absolutním odstranění dotací na cokoli. Schválně – kolik mecenášů by si vydržovalo svého treba básníka?

    • 01. června 2015 (10.49)

      No, nejspíš ti, kteří by měli potřebu básní a nalezli by takového, jehož básně by je zaujaly.
      A přineslo by to pozitivum nejen zájemcům o básně a dobrým básníkům. Bylo by to plus i pro ty, kteří básně nemusí; nikdo by jim nekradl peníze na to co je nezajímá a oni by je mohli využít na to, co zajímá je.

  1. 20. března 2019 (17.36)

Napsat komentář