Úvodní stránka > Různé > Když ptáčka lapají, pěkně mu chrochtají…

Když ptáčka lapají, pěkně mu chrochtají…

praseNe, nepletu se. Já vím, že to přísloví, které jsem použil v názvu tohoto článku, zní úplně jinak. Hovoří o zpěvu. Jenže mohu svině zpívat?

Nejprve trochu odbočím. Nechci o sobě v žádném případě tvrdit, že jsem nějaký svatoušek a vzor vší ctnosti. To teda ani náhodou. Pokud jde o podnikání, pohybuji se v něm poměrně dlouhou dobu. Přiznám i to, že absolutně nekompromisně. Dosaďte si za to co chcete.
Na jednom si ale zakládám. Nikdy, a to zdůrazňuji, nikdy ani já a ani nikdo z mých spolupracovníků nepodal klientovi či zákazníkovi, jedno či již skutečnému a nebo teprve potenciálnímu, nepravdivé informace.
Pokud si jsem jist, řeknu „vím“ a pak podrobnosti. Pokud si jist nejsem nestydím se použít slovo „nevím“ a pak buď zjistím podrobnosti a nebo přiznám, že je to nad moje síly.

Latiníci říkali „Fide, sed cui fidas, vide“ a jiní zase „Důvěřuj, ale prověřuj.“

Druhá strana to ocení. Vracející se klienti jsou toho důkazem a já je mám taky rád. Víte s kým pracujete a ušetří to čas. Vyděláte díky tomu rychleji a s nižšími náklady.
A přirozeně je to také elementární lidská slušnost, i když na tu se v podnikání občas moc nehraje.

A proč se tedy tak zajímám a, pro někoho negativně, píši o allencuestas.com?

V prvním článku jsem psal o tom, že mi přišel spam a proč mě zaujal.

Mám takový zvyk, že než do nějakého projektu vstoupím, zjistím si o něm nějaké informace. A to platí i o takových maličkostech, jako je toto.
První co mě zaujalo bylo to, kolik jsem objevil informací o allencuestas.com. A drtivá většina byla kladných. Co kladných, kapalo z nich nadšení. A když z něčeho crčí něco co se pomalu blíží fanatismu pak mi vždycky v hlavě blikne červené světélko. Bacha, tady něco smrdí!

Nepřipadá mi totiž normální, aby byli soudní a rozumní lidé nadšeni z něčeho, co nemají ověřeno. Co prostě není podloženo fakty. Jen nějakými mekty lanařů.

A jsme u toho. Mekty lanařů.

Tak jsem se na to podíval trochu podrobněji.

To co jsem napsal v předchozích dvou článcích může i nemusí být pravou podstatou existence webu allencuestas.com. Jsou to fakta, to ano, ale třeba se chce majitel vážně s účastníky o zisk podělit.

Jenže pak mi tu něco nesedí. Proč se noví členové lanaří tak jak se lanaří. Tedy za pomoci podvodu.

Podívejme se na nejvýraznějšího propagátora allencuestas.com, osobu která i založila Facebookovou skupinu věnovanou allencuestas.com a vystupuje pod jménem Michal Příkazský na Facebooku a nebo Michael Joboffer na YouTube.

Tento propagátor allencuestas.com je buď neskonale naivní a prostoduchý a nebo lidem při lákání nestydatě lže. A není sám. Ostatní jemu podobní „agenti s teplou vodou“ (jak takovým hezky říkala moje babička) dělají na internetu to samé.

Cílem je přivést ovce k allencuestas.com za každou cenu. To co tedy nyní uvedu o jednom, platí v drtivé většině i na ostatní.
A pro ty, které nazývám, určitě k jejich nelibosti, ovcemi, je to ukázka toho, že si to hanlivé pojmenování vlastně zaslouží. Proč? Protože následující kroky mohl udělat každý z nich. A položit otázky.

Když jsem viděl „propagační“ video, které přikládám níže zarazilo mě pár věcí.

Autor videa ihned v úvodu píše o tom, že mu tip na allencuestas.com poslal kamarád ze Španělska. Je to logická úvaha, stránky jsou přeci ve španělštině. Ukázali jsme si že sice cílí na Argentinu, kde se shodou okolností hovoří španělsky, ale to se neřeší. Tedy, cílovka to zřejmě řešit nebude.

O něco zajímavější je ovšem video v čase 0:15, kde je vidět ona komunikace s oním španělským kamarádem.

zvidea

Používá na Facebooku přezdívku Daniel Nogol Lenin.

Vážně Španěl jak poleno. Pokud se na profil podívám, zjistím, že ze žádného Španělska není. Je z Třince a žije v Bratislavě. No a pokud navštívím záložku zaměstnání, tak tam se už chytnu smíchy za břicho.

lenin
Tohle mi tedy jako důvěryhodný zdroj nepřipadá.

Ale budiž. Guru ho možná zná a Lenin je opět použito jako krycí jméno. Byť i to není příliš důvěryhodné. Když to jeden chlapík udělal naposledy vylezl z něj pěkný hajzl.

O hodně větší šťavnatost ovšem video získá v čase 1:30.

To co tam vidíte je totiž obyčejný podvod.
Podvod na kterém se jeho rozšiřováním a propagováním podílí právě guru Příkazský alias Joboffer.

Podvod je navíc o to neomluvitelnější, že je tak jasně prokazatelný, že by člověk, který se na Facebooku chlubí tím, kolika „prográmků“ na vydělání „penízků“ se účastní, měl něco takového ihned prokouknout a distancovat se od toho.
Pokud ovšem sám není spoluúčastníkem onoho. A nebo pokud si nemyslí, že se vyplatí jen pár lidí, tzv. pro zavření huby a chce se co nejrychleji prodrat do horních pater pyramidy. Což je snad ještě neomluvitelnější.

Na videu je totiž pro nalákání ovcí prezentováno padělané potvrzení platby peněženky PayPal.

vlcsnap-00002

PayPal poskytuje několik druhů účtů. A rozlišuje i mezi tím, zda je účet tzv. ověřený a nebo neověřený.
Jestli je účet ověřený a nebo neověřený zjistíte sami velice jednoduše. Určitě jste si všimli na některých webech loga s nápisem PayPal Verified. Vypadají třeba takto:

PP_Seal

Není to jen obrázek. Pokud není padělaný tak na něj jde kliknout. A toto kliknutí vás přenese na stránku PayPal, kde ihned uvidíte, zda je účet ověřený a nebo není. Takže jak je vidět, není důležitý obrázek, ale adresa.
Ta má dvě části. Základní, která je neměnná a druhou, kterou tvoří právě email, který chci ověřit.

https://www. paypal.com/cz/verified/pal=(zde se napíše prověřovaná emailová adresa)

Pro získání výsledku musíte být sami přihlášeni ke svému PayPal účtu, ale předpokládám, že ten, kdo chce doporučovat jiným něco, kde se PayPal používá, ho sám má.

Pro ukázku si vyzkouším zjistit, zda používá ověřený PayPal jeden čínský obchodní partner. Vím, že ho používá, a právě proto mě tedy bude zajímat výsledek prověření.
Je následující:

ověřený paypal

Ok, ověřeno. Tak to má být.

Tak se nyní podíváme na to, co zobrazuje výše uvedený padělaný výpis z PayPal. Snaží se nám namluvit, že jakási platba přišla z adresy info(zavináč)allencuestas.com a že jde o ověřený účet PayPal.

Do výše uvedeného řetězce tedy na místo emailu vložíme požadovanou adresu a dostaneme tento výsledek:

podvod

Výsledek porovnání myslím komentář nepotřebuje.

Připadá snad někomu normální, že se padělá něco, co má přilákat lidi k účasti na nějakém projektu? A nabízí se otázka – v čí prospěch se tak děje?

Guru v Facebookové skupině prezentuje i jiné „důkazy toho že platí.“ Jak jinak – opět padělky.

ALLENCUESTAS CZ+SK 2014-08-06 02-11-41

 

Možná někdo nyní namítnete: „No a co. I z neověřeného účtu nám mohou poslat peníze.

To víte, že mohou. Jenže z neověřeným účtem můžete dělat jen omezené transakce. Je to součástí politiky PayPal proti praní špinavých peněz.
Požádal jsem známého, který shodou okolností vlastní neverifikovaný PayPal účet, zda by mi mohl poskytnout snímek z PayPal, který ona omezení zobrazuje. Zde je.

Limits Policy - PayPal 2014-08-07 14-26-56

Takže posílat peníze klidně může. Jenže jen kolem 70.000,- Korun ročně. To nestačí ani na vyplacení deseti „hodnotitelů reklamy.“ Leda že by těch deset lidí stačilo na to, aby se mohly lákat další ovce.
Otázkou je, kdo bude oním šťastlivcem. Nicméně se davu může předhodit aby mlčel, doufal a hlavně civěl na reklamy.

V této souvislosti pak chování guru Příkazského alias Joboffera považuji za skandální. Nejen že si nedokáže vcelku primitivní a domnívám se že i známou metodou, ověřit fakta, a láká nové účastníky padělanými výpisy PayPal. Ještě lidem tlačí jakési mekty o cenách reklamy, kde ukazuje že o reklamě maximálně tak něco četl v časopise.
Pro obecné pobavení přikládám onen cynt k posouzení. Respektive jeho konec, který je dokonalou fantasmagorií.

reklamacynt

 

On snad skutečně věří tomu, že primitivní web, který občas kolabuje, protože je dle všeho provozován na nějakém low-end VPS zvládne za den zajistit lidem příjem ve výši, která se v přepočtu blíží 100 milionům korun.
I to by mělo lidi varovat.

Za vrchol neúcty k přilákaným lidem pak považuji toto vyjádření.

ALLENCUESTAS CZ+SK 2014-08-06 11-44-12

Nevážit si času jednotlivce je ukázka totální ekonomické zabedněnosti a pohrdání ostatními lidmi. „Já vás sem přitáhl a teď mi dejte pokoj, válím se na dovolené.

Pokud si někdo neváží lidí a zejména jejich času, neomluví ho ani naivita. A mě guru příliš naivní nepřipadá.
Ale to o tom hospodském docela sedí. Tomu věřím. A omlouvám se všem poctivým hospodským za tohle přirovnání.

***

Co říci závěrem?

Netvrdím, že guru Příkazský alias Joboffer je přímo podvodník. Možná je jen nástrojem podvodníka. Jenže to v podnikání neplatí. To je bohužel v některých oblastech přísně černobílé. Ano nebo ne. Na možná se nehraje.

A o to hůř se pak ztracená důvěra získává.

Jenže tady se bohužel ve sféře podnikání zase tak moc nepohybujeme. Jsme totiž v oboru prodavačů snů. Snů a nadějí.

O tom ostatně může svědčit i to, že ke zjištění informací, které jsem v posledních třech článcích předložil mi stačila cca hodina čistého času.

Bylo mi předkládáno, že se povyšuji nad ostatní a že je urážím. Věřte, že to nebylo mým cílem. Mým cílem bylo kritizovat něco co si kdosi dovolil poslat do mé poštovní schránky.

S odstupem času však musím přiznat, že v prvním plánu mi ti lidé byli skutečně k smíchu a s přáteli jsme se nad jejich očekáváním velice dobře bavili. Nyní ale musím přiznat, že mi jich je líto. Jdou skutečně jako ovce za nějakým vzdušným zámkem. A pokud nevyjde, tak si o tom možná ani nepopovídají. Vždyť guru jasně napsal, že „když to nevyjde, Facebooková skupina se zruší a každý půjde svou cestou.“ I to o něčem svědčí.

Když se začalo mluvit o tzv. „šmejdech“ bylo spousta lidí udivených, že někteří se nechávají napalovat pořád dokola. I já mezi ty udivené patřil. A stejně tak se divím i zde, jak někteří lidé pod vidinou pár tisícovek ztrácí soudnost. Jak se ani nedokážou zeptat svého guru – tam a tam jsem četl to a to. Je to pravda?

Vůbec by mi nevadilo, kdybych se mýlil a mé domněnky se nenaplnily. Velmi rád bych napsal článek, kde bych se těm, co se cítí nějak dotčeni omluvil.

Obávám se ale, že další články budou již opět věnovány politice a ekonomice jak je dobrým zvykem tohoto blogu. Jen občas zabrousím jinam. Hlavně když uvidím to co jsem viděl nyní.

Ale pokud to přispělo k tomu, aby se alespoň jeden člověk zamyslel a položil otázku, tak to jistě nebyl ztracený čas.

  1. Jana Soukalová
    08. srpna 2014 (7.23)

    Jsem velmi potěšena a chci poděkovat autorovi blogu za jeho práci a ve třech dějstvích vysvětlenou podstatu přímo hovadských praktik dnešních výdělečných činností na internetu. Proto jsem i já s tímto záměrem zhruba před necelým měsícem vytvořila facebookovou skupinu bez cenzur, protoze už jinde ve skupinách vyhrotil Příkazský cenzuru do kolosálních rozměrů. Já se nebojím použít toho slova, ale on je skutečná lidská zrůda, pro lidi, které stahuje do bláta a o to ještě zrůdnější je ten fakt, že on to dělá na skupinách lidí, kteří jsou mnohdy v nelehkých životních situacích, co se financí týče. Jistě k tomuto bude mnoho komentářů, ale já sama napíši ještě jedno. ………Stydím se za to, že se takoví lidé jako je Příkazský mezi námi pohybují a všichni jemu podobní…………

    • 08. srpna 2014 (8.32)

      Díky za koment. Jen bych se rád zastal podnikání za pomoci internetu.

      Ono zcela jistě existuje a funguje. Jen to není podnikání typu nadšeného hýkání aka Herbalife a podobné systémy, kde se loví ovce a vydělává na nich. Je to spíš o soustavné činnosti a neustálém vylepšování prodejních kanálů.
      V portfoliu webů mám jeden malý hosting, kde v loňském roce bylo provizním partnerům vyplaceno v přepočtu kolem čtvrt milionu korun. A nikde jsem nenašel, že by si zakládali FB skupiny, mlátili se po hlavě svými výpisy z účtů a kreslili si návody k použití.
      Víte proč? Nemají na to čas – pracují.

  2. 08. srpna 2014 (8.20)

    Tak třetí díl super jde to pěkně do hloubky a nebojí se jmenovat ty lidi které za to můžou, jdu link přidat opět do svého článku.

    • 08. srpna 2014 (8.36)

      Díky za komentář. Jen počkejte až se to domáknou příznivci…
      Ale snad mi vysvětlí to co jsem zjistil. Možná je to nový trend – kdo předloží více padělků získá třeba nějakou cenu grafika roku, já nevím.

  3. 08. srpna 2014 (8.34)

    Všechno co tady ten pán píše je to o čem jsem přemýšlela.Nejsem tak znalá těchto fíglů ale už od začátku mě tyhle věci vrtaly v hlavě.Jako člověk realista používajíc selského rozumu jsem jen kroutila hlavou, jak tohle mohou lidi někomu věřit.Škoda bylo by dobré se podívat i na jiné než na Allescuentas.Lidé by měli vzít rozum do hrsti a podívat se taky na druhou stranu mince.Víme že nic není dokonalé. I v nedokonalosti něco je,ale to už je jiná rovina. To není pro podvodníky a tzv.obchodníky s deštěm.Každému co jeho jest a každý dostane to co dává.Vždycky jsem psala ,že MLM je o lidech.I z dobrého a legálního MLM se dá udělat podvod.Co se týká lidí nebo takových co vždycky něco najdou a strhnou dav, tihle lidé jsou jako neslavně proslulí vojevůdci.Skončí špatně.

    • 08. srpna 2014 (8.45)

      Máte pravdu. Je MLM a je MLM. Sám jsem nikdy něco podobného nedělal. Nikdy mě nebavilo nemít možnost kreativity, rozhodování se o postupech a strategiích. Ale znám lidi, kteří se dostali třeba k tomu, že si vybudovali skutečný stabilní příjem, který by šlo nazvat pasívní. A ve výši průměrné mzdy.
      Ale musí se u toho myslet hlavou. A neznám jich vůbec hodně.

    • Jana
      08. srpna 2014 (8.50)

      Nevím, v tomto případě nevydělal nic a každému normálnímu člověku to muselo být od začátku jasné, že to tak dopadne. Proč tedy pan Příkazský věnoval čas a úsilí výrobě videa? Admini programu asi opravdu pár lidí vyplatili, alespoň jeden člověk (Čech) tvrdil, že on výplatu dostal. Dělá se to tak v podvodných programech, aby se důkazy výplat šířily po netu. Ale všimla jsem si už, že čím hloupější inzerát (čili slibující nereálné výdělky), tím víc lidí nadšeně reaguje a přidává se … Je to tak všude na světě nebo jen my Češi jsme tak omezení?

  4. Jindřich
    08. srpna 2014 (9.01)

    Tak hon na čarodějnice? Lidi vzpamatujte se…všichni jste předpokládám absolvovali základku a umíte počítat a dovršili jste věk dospělosti. Rozhodovací právo máte v každodenním životě a různých přesvědčovacích inzercí, či reklam je nespočet.Nikdo vás do ničeho nenutí a vkládání nějakých prostředků rovněž.Jste svéprávní a zda do něčeho vlezete je jen a jen na vás.Pokud někdo podléhá každé nabídce, tak je mi ho opravdu líto.Jste tak naivní a myslíte si, že vše kolem nás je košér? To, že vám vrchnost nad náma lže permanentně, jíte toxické potraviny a ještě na ně sledujete reklamu kde je levnější.Kupujete léky, které vám krátkodobě pomohou a na druhé straně devastují vaše tělo, necháte se oblbovat systémem v kterém žijeme a tak bych mohl pokračovat ve výčtu hodně dlouho.A na tyto mnohem závažnější skutečnosti mlčíte.Položte si raději otázku…proč hledáme možnosti příjmů na internetu? Abychom zlepšili svůj život, své rodiny a že to dělá někdo tak či onak je jeho svobodná vůle, tak jako je svobodná vůle se pro věc rozhodnout.

    • 08. srpna 2014 (10.24)

      Máte pravdu. Je každého svobodná vůle co učiní. Stejně tak se mohu rozhodnout, že upozorním na to, co mi přišlo do emailu, což jsem těmito třemi články učinil.
      Pokud to považujete za hon na čarodějnice, i to je Vaše svobodná vůle.

    • Jana Soukalová
      08. srpna 2014 (10.56)

      Lehce se to přirovná ke globální situaci. Ale pan Jindřich Vlk má zřejmě na mysli, vždy a za každou cenu na vše mlčet, protože nikdy , nikdo s ničím nic nenadělá. Ano, každého je svobodná vůle pro co se rozhodne, ale když někdo ty lidi k tomu zneužívá, pak je to svinstvo.

      • 08. srpna 2014 (18.24)

        Paní Soukalová, neberte si mé jméno do pusy, jste drzá…já jsem se na FB ve skupině ozval, že je to podvod a pan Příkazský můj článek smazal a mě vyhodil ze skupiny, takže jsem byl také obětí…a již jsem neměl možnost se něco dále dozvědět.

  5. Kuko
    08. srpna 2014 (9.53)

    Pokojne sa nebojte napísať že Príkazsky je podvodník, a to veľký. Veselo klame a oblbuje ľudí a áno robí to zámerne, nie je naivný. Takýchto programov má za sebou už desiatky. K tomu ešte podvodné programy ako Zeekrewards, Banners Broker a desiatky v ktorých vytiahol z ľudí peniaze. Ak by tvrdil vždy pravdivo, pozri sa toto je dosť rizikový biznis – Hyip, môžeš prísť o svoje peniaze ale pri troške štastia aj slušne zarobiť, tak som ticho a nič nepoviem. Lenže on zámerne oblbuje a maže ľuďom med okolo úsť že to je revolučny projekt a o rok budeme všetci ležať na pláži… Rozumný človek ktorý ma už skúsenosti s podobnými projektmi na to neskočí, no on sa hlavne zameriava na neskúsených ľudí, ktorí sú pre neho ľahká korisť. keď sa po pár mesiacov zistí že to je podvod, ktorý krachuje a že ľudia prídu o svoje peniaze, bráni sa tým že nikoho do toho nenútil a každý má svoju vlastnú hlavu… To je síce pravda, ale čo to oblbovanie a klamanie na začiatku? Hovorím, je to hodne hodne veľký manipulátor a patrí za mreže…

    • 08. srpna 2014 (18.26)

      Nevím jak to bylo v Zeekrewards, ale mě se mé vklady vrátily a ještě jsem i něco vydělal. Ovšem, kdo vstoupil později, tak vše prodělal.

  6. Jana Bylinová
    08. srpna 2014 (10.32)

    Velmi jednoduché jak vše jde překroutit, vytrhnout slova z kontexu a doplnit svým textem. Díky takovým lidem, co píši tyhle úžasné blogy se pozná kdo je kdo. Po bitvě je každý generál. Kdyby program vyplácel, tak by jste tu asi psali co? Nikdo není vševědoucí a není věštec, aby dopředu věděl, který program bude, či nebude vyplácet. Pan Příkazský se narozdíl od Vás snaží najít progarmy a projekty, které vyplácí a někdy to prostě nevýjde. To je prostě risk, stejně jako v životě. Ale aspoň se snaží! Spoustě lidem pomohl a pomáhá, včetně mě. A co děláte vy, včetně autora tohoto blogu, který se nedokáže ani podepsat svým příjmením? Jen pomlouvat a škodit. Jednoduchá rada na závěr, když víte vše tak jasně dopředu, tak to nedělejte. A prosím nepiště mi žádné výhrůžky, anonymy, že se budu smažit v pekle a podobně. Program je zdarma a každý je snad svéprávný, takže rozhodnout se může každý sám za sebe. Kdyby jste místo tohoto urážení, věnovali čas něčemu užitečnému… Viz paní Jano Soukalová, stydět by jste se měla hlavně vy, která jste svými útoky a vedením lidí, kteří píší anonymy a udání, dostala pana Příkazského až do nemocnice s infarktem. A teď mu ještě závidíte, že po týdnu v nemocnoci odjel na chatu se léčit a udělal si zdravotní dovolenou. Je mi z vás opravdu špatně 😦 jak jen lidi dokáží být zlí…

    • 08. srpna 2014 (11.07)

      Milá paní Bylinová, nedá mi nereagovat na Váš příspěvek, nicméně se domnívám, že to asi bude marné, dokud nesundáte klapky z očí.

      V prvé řadě – proč nepíši tento blog pod svým jménem jsem již psal. Kdybyste četla pozorně, tak byste to věděla. Doporučuji přejít ke komentářům u článku zveřejněného dne 7.8.2014 a přečíst si závěr mého komentáře vloženého 7.8.2014 v 17.27 hodin.

      Pokud jde o to, že je po bitvě každý generál tak Vám děkuji za kompliment, byť věřím, že jste ho vůbec nechtěla napsat.
      Všimněte si prosím, že první článek vyšel 6.8.2014 ale avízo na něj vyšlo již ve článku 5.8.2014, tedy před tím, než měl zázračný systém allencuestas.com vyplácet. Takže žádné „po bitvě,“ ale ještě před ní.

      Nevím, zda se, Vašimi slovy, „Pan Příkazský se narozdíl od Vás snaží najít progarmy a projekty, které vyplácí a někdy to prostě nevýjde. “ Neznám ho.
      Co ale vím zcela přesně je to, že k náboru do systému allencuestas.com použil a prezentoval padělaný výpis z PayPal jako důkaz toho, že systém allencuestas.com vyplácí a to rozhodně nepotvrzuje to co tvrdíte.

      Pokud se pak domníváte, že uveřejnění pravdivých a hlavně verifikovatelných informací je urážení, pak je mi Vás poměrně líto.

      Nicméně bych Vás paní Bylinová vyzval k tomu, abyste konkrétně uvedla, kde jsem v některém ze tří článku věnovaným allencuestas.com něco, jak píšete, překroutil či vytrhl slova z kontextu a nebo doplnil vlastním textem.

      Daleko lepší by ovšem bylo se zeptat proč je na web allencuestas.com lákáno oním padělaným výpisem z PayPal. To by měla být nejspíš Vaše první otázka. Na to se ale musíte zeptat jinde.

    • Jana Soukalová
      08. srpna 2014 (11.10)

      Slečno Bylinová, Vy jste spolu s Horákem velcí přisluhovači a manipulátoři, kteří Příkazskému dělají zeď a svými výroky ve skupině o nastolení pořádku a toho,že Vy Jste ta, která si od lidí nenechá nic líbit. Kdo vlastně Jste, že tak lidmi opovrhujete. Pouze z pravomocí správce nějaké skupiny, kam Vás může kdykoliv a kdokoliv dohodit jako drába? Je mi jasné, že Příkazský je nyní zalezlý ve své noře na riviéře, protože kdykoliv se o něm mluví, napíše to samé nic nevypovídající a stále dokola. Nebo pouze jako pán velkomožný promlouvá ke svým ovcím při svých video mších. Vzpamatujte se p. Bylinová.

      • 08. srpna 2014 (18.38)

        Lituji toho, že i já jsem byl nějakou dobu tou pověstnou ovcí, ne moc dlouho, ale byl. Co však nechápu, že i nyní se najde ještě mnoho lidí, kteří se chovají jak tupé ovce stále dál a dál…a hájí své lídry až do krve…a proč vlastně? Že by si ty ovce něco vydělaly? A nebo to dělají zadarmo? Rozum mi to nebere…

    • 08. srpna 2014 (18.32)

      Ale pravdou je, že jsem do skupiny na FB, kterou vedl pan Příkazský, napsal několik slov o tom prokletém programu, který nám bral jen čas, že je to podvod a okamžitě jsem byl ze skupiny vyhozen a můj článek byl smazán…a to vše proběhlo rychlostí blesku. A to mě utvrdilo, že tu něco smrdí víc než jsem si myslel. Takto by se lídr neměl chovat…

  7. jenda
    08. srpna 2014 (10.56)

    Skvělé,pravdivé…za mě díky za článek..

  8. Zdeňka Poštolková
    08. srpna 2014 (11.52)

    Děkuji Jindřichu a Jano Bylinová…., pod všechno, co píšete se mohu jen podepsat… Já sama již zde nebudu psát, protože jsem zjistila, že je to zbytečné… Píší o jiných, že si neváží lidí a jejich času… Když každý věděl, do čeho jde a ten čas dává ze své vůle… Přitom oni si lidí váží, když je oslovují zvířecími názvy a mluví o nich s despektem,… že… Michael založil skupinu, aby lidem, co to chtějí zkusit ,- ze své vůle, – pomáhal…- Ti lidé většinou pod něj nepatří, a nic by z nich neměl!!! Byla jsem již ve více skupinách, které zakládal, radil mně , a přitom jsem v jeho struktuře vůbec nebyla… Takový je… není vůbec jeho povinnost se o ty lidi starat…. Je to jen jeho dobrá vůle !!! A hned při založení skupiny se řeklo a dohodlo, že když nebudou vyplácet, tak se skupina zruší… Tak nevím, co vás žere… Jen překrucujete a s radostí ubližujete… Jste skutečně zlí… Ale bohužel, i takoví lidé chodí po světě.. Vím, co mi dávali na zeď, (už jsem udělala opatření) a co mi chtěli udělat s účtem na FB..( také jsem se zařídila) Takže tímto na této platformě končí, protože jsem se od vás již umazala dost.. Ani dnes bych zde nepsala, nečíst , co napsal Jindřich a Jana….. Těm moc děkuji, a vážím si jich, že se nebojí napadání od některých zrůd… ❤

    • 08. srpna 2014 (12.05)

      Již jednou jsem Vás paní Poštolková vyzval, abyste napsala, pokud o nějakém mnou zveřejněném faktu pochybujete. Pokud se domníváte, že něco z toho co jsem napsal se nezakládá na pravdě, napište to. A klidně u toho můžete vynechat infantilní smajlíky. Místo toho buďte konkrétní.

    • Gismo
      08. srpna 2014 (12.11)

      Zdeňko, podle vás jsou lidi zlí proto, že kritizují projekt, u kterého bylo již od začátku víc než jasné, že je to podvod? To ta pravda tolik bolí, že jí raději nevidíte a radši to svalujete na zlost lidí proti vám? Uvědomujete si, že tady bráníte něco a někoho, kdo dělá z lidí hlupáky?

    • Vojta
      17. února 2016 (12.00)

      Ježíši, vy jste snad všude 😀 vy musíte být těžce v mínusu a lidi vás musí nesnášet, když investujete do každý s*ačky co se objeví.

  9. Jana
    08. srpna 2014 (12.41)

    Jano Bylinová, jak můžete napsat takovou pitomost, že po bitvě je každý generálem a co by se tu psalo, kdyby program vyplácel… Lidé s mozkem to věděli od samého začátku té vaší bitvy, že tento program vyplácet nemůže a nebude, jenže když se někdo ve vaší skupině ozval, byl okamžitě vyhozen. Víte dobře, že byla založena jiná skupina, kde se to píše už delší dobu, ne až po bitvě. Tady lidi nepřišli o peníze a někoho to poučí a někoho ne, ale pamatuji si dobře například na Digital Generation, jakým způsobem jste ho propagovala, abyste vydělala na lidech, které jste lákala na úžasnou příležitost – pronajměte část svého počítače, je to potřeba k řešení složitých úloh a podobné nesmysly… přitom ten program tam byl jen na okrasu a nedělal vůbec nic…

  10. Jana
    08. srpna 2014 (12.43)

    část výkonu svého počítače mělo být..

  11. Marek Lukacovic
    08. srpna 2014 (14.49)

    Ja k tomu len tolko ze ako firma co pouziva paypal k predaju cez internet.. mam povolene viac nez len spomenutych par desiatok tisic….

    predstavte si ze cez paypal sa obchoduje na niektorych uctoch aj v milionoch rocne… ale v eurach.. tak par desiatok tisic ??? a este CZ 🙂

    cim netvrdim ze budu vyplacat 🙂

    ale toto nie je dobre polozeny argument 🙂

    • 08. srpna 2014 (17.14)

      A tvrdím snad něco jiného? Já mám PP účet jak jako osoba, tak i pro některé firmy. A všechny jsou ověřené. Právě kvůli omezení.

      Účty ze kterých bylo údajně placeno ověřené nejsou. A tam je omezení o kterém píšu. Což jsem vlastně celé napsal ve článku a zde to jen připomínám. Někdo tedy chtěl vzbudit dojem, že platit mohou. Otázkou je proč a v čí prospěch.

  12. Jana Bylinová
    08. srpna 2014 (16.10)

    Tak za prvé, pokud vím tak video bylo natočeno začátkem července, kdy nebylo jasné zda to vyplácí a nebo ne. Byli pouze důkazy ze zahraničí o kterých nikdo nevěděl jestli jsou a nebo nejsou pravé. proto je celý projekt prezentovaný jako neověřený! Pouze na 50%. Za druhé Daniel není sice ze Španělska, ale žije tam! Vím to protože dělá ze Španělska pravidelné prezentace na Zona Network. Co je na tom divného, když Čech a nebo Slovák, žije v zahraničí! Za třetí, napadáte lidi a nazýváte podvodníky. Přitom NEJSOU VŮBEC ANI TVŮRCI TĚCHTO PROJEKTU A NEBO PROGRAMŮ. Jsou normální uživatelé jako každý ostatní a pokud to je podvod, tak se to hlavně podepíše na těch, kteří byli přesvědčeni, že by to mohlo být fajn, vyplácet. Na těch co se to snaží přiblížit ostatním a pokud se to ukáže že to nevyplácí nejvíce to odnesou právě oni, čehož je tato stránka důkazem. Protože zlí lidé budou stále a co je nejlepší, koho obvinit?? Program, projekt, majitele projektu? Ne toho, kdo se to snažil přiblížit lidem, který se snažil pomoci a ve svém volném čase točí návody, odpovídá na spoustu dotazů.. a co z toho v závěru má, když to nevýjde? Výsměch nadávky a sprostosti. Proč se vy místo toho pomlouvání a plivání jedu nesnažíte sami lidem přiblížit něco co je nového a funguje ?? To je asi na Vás moc práce, že? lepší je pomlouvat a špinit, než tvořit. A prosím přestante mi psát na zeď a do zpráv, že jsem čarodějnice, železná dáma, že mám zdechnout a podobně. To je opravdu ubohost. Tohle je můj poslední příspěvek zde, protože tohle nemá nic společného z nějakým seriozním blogem. Spíše je to škvár. Měl by jste psát do Blesku.

    • 08. srpna 2014 (17.28)

      Milá, zlatá, Vy mi připadáte tak naštvaná, že si někdo dovolil dotknout Vaší posvátné krávy, že ani přesně nevíte co píšete.

      Ale přesto se pokusím na Váš poměrně nesourodý příspěvek odpovědět.

      To co píšete o videích a začátku je sice hezké, ale neobhajitelné.

      Důkazy podložené padělanými PP výpisy značí, že jde o potenciální podvod. Ten kdo je doporučí je v mých očích buď naivní amatér a nebo nějak na uvedeném participuje.
      Jak jsem psal. V podnikání je buď ano a nebo ne. Něco mezi, tak na to se nehraje.

      U Lenina vycházím z jeho směšně nepravdivého profilu na Facebooku. Víte, pokud si někdo vytvoří takový profil, nemůže se ničemu divit.

      Provozovatele projektu bych rád znal. Jenže má asi dost důvodů skrýt svou identitu. To je u výdělečného projektu podezřelé ihned z počátku.
      A proto se zaměřuji na propagátora evidentního podvodu. Pokud se někdo chová tak nezodpovědně jako Váš guru, musí jednoduše nést následky. Tak to prostě v podnikání chodí. Dobré úmysly jsou každému buřt.

      Pokud se domníváte, že se mám pokusit přiblížit lidem něco nového, tak si myslím, že jsem to udělal. Přiblížil jsem jim něco nového o jejich guru. A myslím, že je to tak dobře.

      Co se psaní na zeď a podobně týká, tak to bohužel pláčete na špatném hrobě. Váš FB účet neznám a ani na něj nemohu psát, protože vlastní FB účet nemám.

  13. Kuko
    08. srpna 2014 (16.53)

    normálnemu človeku musí byť jasné už od prvej minúty keď sa dozvie podmienky, že nie je možné aby vyplácali 300 USD. ja som to tvrdil od prvej minúty a netreba na to žiadny dôkaz, stačí sedliacky rozum.

    Takže sa tu zbytočne hádate, či je po vojne každy generál, alebo či bolo video natočené skôr alebo neskôr.

    Sorry ale len retardovaný človek môžeš veriť tomu že dostane 300 USD za zhľiadnutie pár reklam. Snívajte ďalej…

  14. 08. srpna 2014 (19.20)

    Protože v době vkládání tohoto komentáře měl článek již 1232 shlédnutí, domnívám se, že jde o téma, které zajímá více lidí.
    Zároveň si jsem vědom toho, že nebylo možno obsáhnout k tématu vše.

    Právě proto jsem se rozhodl, že přidám takový přídavek. Přídavek ovšem, z určitých důvodů nebude zveřejněn automaticky úderem půlnoci, ale až po půlnoci manuálně. Důvodů mám více, ale jeden z nich je ten, že považuji za nutné do něj zakomponovat čas zveřejnění.

    Proč pochopíte sami. Tentokrát se na věc podívám z trochu jiného úhlu a položím i nějaké otázky.
    A přirozeně se budu těšit na podnětné diksuzní příspěvky.

  15. juras
    08. srpna 2014 (23.14)

    Prikazsky je to nejvetsi hovado na svete.. Mel by viset kolik obral lidi na pokraji spolecnosti…

    • Mafis
      09. srpna 2014 (8.03)

      Hovado jsi Ty, máš komplex malého péra, tak se bavíš na cizý účet ubožáku…Celá tahle diskuse je jedna velká bublina …. ještě tu najebat reklamy ať to pěkně sype…a pak se smát jak smažíte člověka , který oproti něco dělá proto, aby takové socky co se zde pohybují věděly kam mají klikat a nechat si všechno servírovat na zlatém podnose…Když neumíte vyhodnotit co je pro vás přijatelné a co ne, tak vlevo dole je tlačítko start a tam je vypnout. To jediné zvládnete a můžete jít do parku vychlastat krabicák a pak jít žebrat spolu s dalšími sockami na hlavní nádraží…..chce se mi z vás zvracet bando nenažraná….Svět dozrál k tomu, aby válka napravila vaše zasrané palice a proředila od kokotů jako jste vy.

      • 09. srpna 2014 (10.14)

        Děkujeme, že jste nás seznámil s Vaší diagnózou. 🙂

        Ještě zkuste trochu zapracovat na hrubých pravopisných chybách a možná, časem, přestanete být i směšný.

  16. LK
    09. srpna 2014 (16.42)

    O tomto projektu nic nevím, ale kolik nasraných lidí nachytal Příkazský na Digital Generation to by taky bylo na samostatný článek.

  17. 10. srpna 2014 (17.20)

    Daniel Nogol Lenin Zvazoval jsem jestli reagovat a rici neco tomu velmi inteligentnimu vsemu znalemu blogerovi tak asi takto do skupiny prisel on ne my k nemu ale on prisel sem aby nas vsechny poucil ze internet je virtual a ze nekdy se hraje a nevyhraje clovek se snazi neco vydelat a je schopen za to napriklad dat penize a nebo svoje nej co ma a to je cas.Ano cas je to nej co vsichni vlastnime a nikdo nevi kolik ho vlastne ma a proto chci lidem podekovat za cas ktery tomu projektu dali v pristim tydnu se uvidi jak dalece jsme meli pravdu a nebo zdali jsme naleteli.
    14 hod · To se mi líbí

    Daniel Nogol Lenin Ja videl vypisy ve videjich Spanelskych to asi protoze tuto rec zvladam no a ze byli falesne sorry nejsem expert na falsovani ( a zrejme ani pisatel neni jinak by mezi nami nebyl a pokud od te doby smoudrel gratuluji mu) a apropo ziji tam kde se citim svobodny a je mne zde dobre a velmi hodne lidi vi kde to je !!!!!

    • 10. srpna 2014 (18.11)

      Děkuji za komentář.
      Bohužel z něj nejsem příliš moudrý. Podle všeho byl nejprve napsán na Facebooku a sem překopírován.
      Alespoň se tak jeví tím, že je v začátku pasáže jméno a končí časovým úsekem a možností, v originále, kliknout na to se mi líbí.

      Nevím tedy, zda se hodí na něj reagovat. Uvádí se v něm, že autor někam přišel, což nemůže být určeno mě, protože já jsem zde a na FB se nevyskytuji; již jsem psal, že nevlastním FB účet. To, že mám možnost náhledu je jiná věc. Možnost komentovat tam není.

      Přesto reagovat hodlám. Je-li autorem skutečně deklarovaný Daniel Nogol Lenin pak musím konstatovat, že není třeba být expertem na padělání, abyste mohl rozeznat padělek.
      A proč je při lákání k něčemu nutné onen padělek rozeznat jsem již psal.

      V každém případě musím uznat a také uznávám, že z Facebookového profilu Vám zmizely ony falešné údaje a skutečně se při psaní tohoto příspěvku připojujete za pomoci operátora Telefonica de Espana, S.A.U. a proto přiznávám, že je skutečně možné, abyste byl oním „kamarádem ze Španělska“ o kterém Příkazský píše.

  18. ANETA
    10. srpna 2014 (18.10)

    NAPROSTO SOUHLASÍM. MOHU SE ZEPTAT , JAKÝ MÁTE NÁZOR NA „NOVINKU“ – ZÁCHRANNÝ PLÁN?

    • 10. srpna 2014 (18.15)

      Pokud míníte ten záchranný plán, který je provozován na doméně zachranny-plan.cz, pak bych reagoval rád, ale nemám tu takového toho animovaného smajlíka, který zvrací. Ale myslím, že to hovoří za vše.

      Mimochodem, tam to snad nikdo nemůže ani myslet vážně. Ovšem lidská blbost je asi nekonečná, pokud mohu soudit podle počítadla zaregistrovaných, je-li pravdivé. Pak bych fakt pochopil příznivce guru Příkazského, že se domnívají, že jim pomůže.

  19. 10. srpna 2014 (19.53)

    Moc jsem se pobavila.Je dobré když se něco takového bere s humorem.Tady lidé pradva nepřišli o peníze naštěstí bylo to zdarma.Tak že šlo jen o ten čas.Ale tolik lidí co v tom bylo a nebyli to žádní hlupáci jsem neviděla…Ale předstatvte si, že by tam byl malý vklad např. 10USD to má každý ne?, tak si přijdou v globálu na pěkné peníze.Tak že jde o princip vážení.Předcházet podvodům a prověřovat.To se týká všech podivných nabídek na FB.Nebudu je jmenovat, ti co v nich nejsou registrovaní jistě ví a ti ostatní těm je to zbytečné jmenovat, protože by tomu stejně nevěřili.Ono je těžké něco kritizovat, každý dělá nějakou práci na internetu a lidská zloba je velmi kreativní.Pravda velmi bolí..Dvacet lidí proti např.100 zblbnutých lidí má těžkou pozici, pokud se nepřidají další slušní lidé.Nebuďme lhostejní jinak se to rozbují a pak to můžeme na FB zabalit.

    • 10. srpna 2014 (20.58)

      Máte pravdu. Jen trochu doplním. Je pravdou, že ti lidé přišli jen o čas. Jenže přísloví, že „Čas jsou peníze“ není jen přísloví. Je to bohužel fakt.

  20. Michael Příkazský
    12. srpna 2014 (6.38)

    Pane Petře, nebo jak se ve skutečnosti jmenujete.

    Původně jsem Vám sem nechtěl vůbec psát, protože tento blog považuji za jeden velký škvár, založený jen na pomluvách. Jediný učel Vašeho blogu není o tom, aby jste zde lidi pravdivě informoval, ale pouze aby jste sám získal návštěvnost.

    Tento diskuzní příspěvek byl zkrácen, protože byl v totožném znění vložen u jiného článku tohoto blogu.

  21. PhDr.Kamil
    12. srpna 2014 (10.57)

    Protože mě neustále napadájí lidé, díky štvavé kampani pár zamindrákovaných lidí, jak na facebooku, tak na jednom blogu. , rozhodl jsem se tam odepsat na výzvu, že se mám ozvat.
    Původně jsem tam psát nechtěl, ale když dotyčný ANONYM PETR, začal kompletně pomlouvat mou osobu, zveřeňovat mé osobní údaje, označovat mě za podvodníka, zloděje… a zcela překrucovat vše, co jsem řekl a napsal. Tak jsem mu na ten blogškvár odpověděl.

    Ten jeho blogškvár zde zveřejňovat nebudu, protože bych mu opět jen zvedal návštěvnost blogu, oč mu právě jde.

    Stalo se to co jsem předpokládal. Mou odpověď samozřejmě nezveřejnil a vesele mě pomlouvá dále.

    Protože vím, že zde má lidi, nebo je tu i sám pod jiným jménem. Píši odpověď na jeho pomluvy a urážky sem, aby ostatní lidi věděli, že nejsem srab a podvodník, co se nedokáže bránit. Ale že jsem mu odpověděl, i když on říká že ne. Což přesně vystihuje jeho povahu.

    ZDE MÁTE MOU KOMPLETNÍ ODPOVĚD ANONYMU PETROVI:

    Pane Petře, nebo jak se ve skutečnosti jmenujete.
    Původně jsem Vám sem nechtěl vůbec psát, protože tento blog považuji za jeden velký škvár, založený jen na pomluvách. Jediný učel Vašeho blogu není o tom, aby jste zde lidi pravdivě informoval, ale pouze aby jste sám získal návštěvnost.

    Tento diskuzní příspěvek byl zkrácen, protože byl v totožném znění vložen u jiného článku tohoto blogu.

  22. PhDr.Kamil
    12. srpna 2014 (11.00)

    POZOR PAN MICHAEL PŘÍKAZSKÝ JSEM NIC NEVKLÁDAL TO JSEM JSEM VLOŽIL JÁ
    PhDr.Kamil

    • 12. srpna 2014 (12.32)

      Chápu, že jste spamoval Vy. Jde poznat i podle IP adresy i podle toho, že vkládáte již vložené.
      To, že nechápete fungování spamové kontroly redakčního systému WordPress bohužel není můj problém. Pokud totiž neurčím jinak, je první příspěvek schvalován manuálně; i pak ale může kdykoli zasáhnout systém Akismet a vyhodnotit příspěvek jako spam. To je nyní velmi pravděpodobné jak u několikanásobně vloženého příspěvku přímo od p. Příkazského tak i od Vás. Duplikace prostě Akismet chápe tak jak jsou chápány – jako spamování.

  23. Jarda Vyhlídka
    23. listopadu 2015 (17.22)

    Takové to diskuse na těchto mediích, jako Facebook, blogy jsou úplně k ničemu. Protože v ČR, každý kdo má do prdele díru, jak se traduje, je chytrý, takže to je souboj s větrnými mlýny. O všem faktem je že na online „byznysu“, působí mnoho „šmejdů“, takový jsou v realitě prezentací předraženého zboží, postihováni a je na ně doslova pořádán hon. Něco podobného bude nutné zařídit i v online podnikání, je jen otázkou času, kdy podá více občanů trestní oznámení. A nebo se jejich „činností“ bude chtít zviditelnit, některý z redaktorů novin, nebo TV.

  24. Petr T.
    17. ledna 2016 (14.33)

    Krásně napsáno ! S praktikamy údajného pána také nemám moc v lásce…. To že DG propagoval, když už byl jasný konec mi bylo divné…. Od té doby jsem přestal sledovat jeho web a všechny jeho projekty ve kterých působil… Teďka jsem našel tento web ve kterém se to dokonce i zmiňuje…. Mimochodem v některých projektech jsem až do teď. Projekty na kterých se dá na internetu vydělat jsou ale má to háček….. Je to buď a nebo a stojí to peníze… Jinak děkuji autorovi tohoto blogu za zveřejnění.

  25. Pepan
    26. června 2018 (0.08)

    Aby byla partička kompletní:
    Michael Příkazský – např. Allencuestas
    Angel Leon – Záchranný plán
    Milan Štas – různé projekty,kdysi Libertagia

  1. 08. srpna 2014 (8.30)

Napsat komentář